Vannacht kwam er een melding van no-reply@accounts.google.com binnen:
The password for your Google Account xx@xzxzxzx.com was recently changed.
In dezelfde minuut volgende een tweede mail van hetzelfde email adres:
Your Google Account xx@xzxzxzx.com was just used to sign in from Firefox on Windows.
Vervolgens van account-misc-noreply@google.com :
Dear Google Account holder:
Thank you for adding Gmail to your Google Account. Your Gmail address and primary username is
delspencer32@gmail.com
You may continue to sign in with your old email address if you prefer:
xx@xzxzxzx.com
Sincerely,
The Google Accounts Team
Uiteraard was ik dat niet zelf.
In alle mogelijke herstelopties van Google accounts is het nu dus niet meer mogelijk in mijn account te komen. Het is een oud account wat ik niet veel meer gebruikte. Dus ik heb daar volgens mij geen tweede email op gekoppeld. En Google is uiteraard niet te bereiken 1:1. En toch heb ik 3 emails waarin duidelijk te lezen staat dat het account is overgenomen en ook door wie: delspencer32@gmail.com
Heel frustrerend maar ik kan geen kant op! Iemand een idee??
The password for your Google Account xx@xzxzxzx.com was recently changed.
In dezelfde minuut volgende een tweede mail van hetzelfde email adres:
Your Google Account xx@xzxzxzx.com was just used to sign in from Firefox on Windows.
Vervolgens van account-misc-noreply@google.com :
Dear Google Account holder:
Thank you for adding Gmail to your Google Account. Your Gmail address and primary username is
delspencer32@gmail.com
You may continue to sign in with your old email address if you prefer:
xx@xzxzxzx.com
Sincerely,
The Google Accounts Team
Uiteraard was ik dat niet zelf.
In alle mogelijke herstelopties van Google accounts is het nu dus niet meer mogelijk in mijn account te komen. Het is een oud account wat ik niet veel meer gebruikte. Dus ik heb daar volgens mij geen tweede email op gekoppeld. En Google is uiteraard niet te bereiken 1:1. En toch heb ik 3 emails waarin duidelijk te lezen staat dat het account is overgenomen en ook door wie: delspencer32@gmail.com
Heel frustrerend maar ik kan geen kant op! Iemand een idee??