Query gemiddeld aantal behandelde per werknemer per dag

Pagina: 1
Acties:
  • 274 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister GT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-02 16:35
Hi allen,

Mij is gevraagd om een rapportage te geven van het gemiddelde aantal afspraken per werknemer per dag te geven. Nu heb ik weinig ervaring met de aggregate functies in SQL dus kom ik niet zo goed uit dit probleem. Iemand die me hierbij kan helpen?

my_user: id, username
appointment: id, employee_id (my_user.id), start_time (timestamp)

Er moet dus een simpel overzicht uitkomen met de naam v.d. werknemer en het aantal afspraken gemiddeld behandeld.

Alvast bedankt!

[ Voor 15% gewijzigd door Mister GT op 26-05-2017 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:44

JJ93

Error 418

Wat heb je al geprobeerd? Zoektermen als "group by day from timestamp" krijg je resultaten zoals: https://stackoverflow.com...oup-by-day-from-timestamp waar je volgens mij een query die je nodig hebt uit af kunt leiden. Vervolgens optimaliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Sorry, maar dit is niets meer dan een Kan iemand even...?; je gooit hier twee tabellen neer en je vraag en nu mogen wij de query voor je schrijven? Wat heb je zélf al gezocht/gevonden/geprobeerd en wat lukte daar niet aan / was de foutmelding?

Dit is niet hoe de Devschuur® werkt. Neem even onze Quickstart door en open dan gerust een nieuw topic ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.