Toon posts:

Pc in elkaar zetten

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zou graag een nieuwe desktop willen samen stellen alleen weet ik niet zo goed wat ik moet halen dus hoop ik dat iemand mij hierbij kan helpen.

Mijn budget is 700 euro kan uit lopen indien de huidige budget te klein is. (pc only)

Ik speel vaak spellen die aardig zwaar zijn denk bijv.. aan witcher 3. Ik zou graag een pc willen hebben die het op med-high kan draaien alleen weet ik niet zeker of ik het met 700 euro haal.

De grootte van de kast of geluid maakt niet zo veel uit omdat ik hem toch op me kamer ga zetten.

alvast bedankt voor jullie hulp ik stel het op prijs. ;)

Alle reacties

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:31

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Check eens de BBGs hier, dat is een mooie leidraad voor je zoektocht naar onderdelen.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Verwijderd

Topicstarter
Zou ik doen dankje:)

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:30
Ik zou dan ook even kijken naar vergelijkbare systemen in Desktop Aankoopadvies. Je zit nu namelijk in deel van het forum dat over losse componenten gaat en niet over complete pc's.

De BBG's zijn inderdaad een goed startpunt, of deze: https://nl.hardware.info/...budget-game-pc---mei-2017

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het want ik wil niet een kant en klare pc maar onderdelen.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:42

br00ky

Moderator Harde Waren
Allereerst hoort een hele build thuis in Desktop Aankoopadvies. Daar werken we met het DAA beleid, waarbij een eigen opzet het begin is van een topic. Werk aan de winkel dus!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.