Toon posts:

Nog even wachten op de P4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben binnenkort van plan een Pentium 4 systeem aan te schaffen. Mijn voorkeur gaat uit naar een Asus P4T moederbord.

Heeft iemand enig idee hoelang het nog duurt voordat we hier in Nederland profiteren van de P4 + RDRAM bundel prijsverlagingen?

Iemand nog suggesties voor een ander P4 mobo? Ik heb geen behoefte aan RAID of onboard shit.

De reden waarom ik geen amd koop is dat ik gewoon een stabiel systeem wil zonder gezeik van talloze patches. Daar heb ik wel een paar honderd piek meer voor over. Als je me nog denkt te kunnen overtuigen van een Thunderbird, ga je gang.....

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 16:19
koop een T-bird :D

Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Reden?

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

oepzz weer een intel amd WAR !!

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

ik denk dat je beter kunt wachten tot intel met socket 478 (?) versie komt... dan kan je erna nog een andere chip erin duwen zonder er meteen een ander mobo voor te moeten kopen. tot die cpu er is, geef ik de voorkeur aan AMD.

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 16:19
hij intel vs. AMD gevecht kan idd weer eindeloos door gaan. Je moet het zelf beslissen.
Ik zou nog even wachten totdat die DDR chipset voor de P4 uitzijn als je een P4 wil hebben.

Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Enig idee hoe lang dat kan duren? Nieuwe socked en DDR geheugen?

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:30
Pentium 4 Northwood 478pins met rdram: Q4 2001
Pentium 4 Northwood 478pins met sdr: Q4 2001
Pentium 4 Northwood 478pins met ddr: Q1 2002

ik zou toch een rdram combo nemen.

Verwijderd

Mocht je nu al beslissen om een P4 te kopen, koop dan gewoon de Asus P4T --> is echt enorm stabiel en alle "onboard shit" is uit te zetten.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Inderdaad, even wachten op de nieuwe socket, want de huidige socket staat tot 1.8 Ghz in de boeken bij Intel.
Pagina: 1