Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PC kan niet verbinden met enthernet

Pagina: 1
Acties:

• lu16
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 15:43
Beste tweakers,

Sinds kort heb ik een best groot probleem. Ik kan niet meer met internet verbinden. Ik weet zeker dat het niet aan de kabels etc ligt maar aan de pc. De pc zelf zegt: er is mogelijk een probleem met de enthernet driver. Dat lijkt niet zo te zijn. Want heb 10x oude en nieuwe juiste netwerktdriver geinstraleerd en verweiderd. Ook heb ik alle netwerk settings gereset. Niks heeft geholpen... Het enigste wat tijdelijk hielp was een herstelpunt gebruiken... Als ik windows terugzette naar een bepaald punt werkte internet weer tot de pc opniew opstarte. Ik ben echt tot einde raad en moet dit zo snel mogelijk gemaakt hebben IVM school etc.

Met vriendelijk groet,

Lucas

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 24-11 10:29
- Om wat voor device gaat het eigenlijk?
- Welke windows versie (en build versie)?
- Enige device met deze problemen?
- Krijg je wel een ip adres etc?
- hoe ziet je netwerk er verder uit, devices en inrichting?
- Waarom weet je zeker dat het geen driver-probleem is? Verwijderd en opnieuw opgestart of hoe deed je dit?
- Update recentelijk geinstalleerd, of andere software aangepast of geinstalleerd? Aangezien een herstelpunt werkte.

• lu16
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 15:43
Om wat voor device gaat het eigenlijk? Om een intel enthernet connetion (2) l218-v
- Welke windows versie (en build versie)? Om windows 10 pro laatste updates en build
- Enige device met deze problemen? Weet niet zeker wat u hier mee bedoelt
- Krijg je wel een ip adres etc? Nee die krijg ik niet
- hoe ziet je netwerk er verder uit, devices en inrichting?
- Waarom weet je zeker dat het geen driver-probleem is? Verwijderd en opnieuw opgestart of hoe deed je dit? Heb eerst geprobeert te updaten en downgraden. Toen maar alles verweiderd en er van de officiele site van het moederbord opnieuw opgezet.
- Update recentelijk geinstalleerd, of andere software aangepast of geinstalleerd? Aangezien een herstelpunt werkte. Nee. Had zitten kijken destijds welke programas werden aangepast maar daar stond alleen corsair link tussen maar dat kan het bijna niet zijn

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 18:10
Voor vijf euro haal je bij de action een usb-ethernet adapter, dan kun je wellicht verder.

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '