Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kodi instellen

Pagina: 1
Acties:
  • 323 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Kodi instellen.

Normaal had ik als ik klik op addons--> films en series een hele lijst met alles. Dit is allemaal weg. Hoe krijg ik dit weer terug?

Alle reacties

• Hugo!
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21:37
Je moet waarschijnlijk een stuk specifieker zijn wil je dat mensen je gaan helpen. Persoonlijk word ik er niet echt wijzer van in wat je bedoelt.

Daarbij, wat heb je allemaal al geprobeerd. Of wat heb je veranderd.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:40

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT Connie82,

Er lopen hier veel mensen rond met uiteenlopende kennis van computergerelateerde zaken. Toch heeft niemand een glazen bol. Je post hier een vraag over sofware (Kodi instellingen) in het subforum Overige Hardware, wat al de plank misslaat: mensen die veel over Kodi weten zullen hier niet uithangen. Vervolgens geef je totaal geen informatie over waar jouw Kodi-install op draait, wat je recent veranderd hebt. Ook niet over wat je zelf opgezocht en geprobeerd hebt en waar je exact vastloopt.

Zo kunnen we je niet helpen en kan ik dit topic niet eens doorzetten naar het juiste subforum (iets met Windows? Iets met Linux? Iets anders?). Dus rest er weinig voor me dat het te sluiten.

Voor de volgende keer:
Het algemeen beleid #quickstart

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.