Gisteren een lekker dagje aan het strand van Bloemendaal gespendeert, erg lekker allemaal. Buiten het feit dan dat telfort daar uit de lucht was. Keek ik opeens op de display van m'n telefoon en toen zag ik ONE2ONE als provider. Heel erg raar. Een tijdje later was het weer Orange en toen weer ONE2ONE enz. Waar komen deze providers vandaan. Is orange niet Belgisch? Ik heb wel nog gebeld en dat deed het wel toen, dit was voordat ik doorhad welke proveder het was.
Zijn Britse aanbieders. Laatst toen ik in Londen was kon ik hier ook uit kiezen.
Komt door het heldere weer, dan willen die stralen weleens verder gaan, vooral over water gaat het erg goed.
Soms hebben we hier met een simpele TV-antenne ook Deense zenders, was vandaag bijv. ook zo
Komt door het heldere weer, dan willen die stralen weleens verder gaan, vooral over water gaat het erg goed.
Soms hebben we hier met een simpele TV-antenne ook Deense zenders, was vandaag bijv. ook zo
Jaaaaaa, ik zal gister aan het strand bij Veere en plots had ik Airtel (Spaanse Provider) die stralen gaan namelijk goed over water --> **proest**Op donderdag 05 juli 2001 22:01 schreef LL Koelkast het volgende:
Wat er gebeurd is, is het volgende. De veerboten die varen tussen de Nederlandse kust en Engelse kust hebben zelf GSM mastjes. Als je in de verte dus een veerboot ziet, dan kun je dus zo overstappen op een Engelse provider.
Een album per dag; een selectie: https://open.spotify.com/playlist/6s3nNLl8pJpCwLR3LPligA?si=dddc51153b2a49e8
Moet je ook international tarief betalenOp donderdag 05 juli 2001 21:39 schreef paragon het volgende:
Gisteren een lekker dagje aan het strand van Bloemendaal gespendeert, erg lekker allemaal. Buiten het feit dan dat telfort daar uit de lucht was. Keek ik opeens op de display van m'n telefoon en toen zag ik ONE2ONE als provider. Heel erg raar. Een tijdje later was het weer Orange en toen weer ONE2ONE enz. Waar komen deze providers vandaan. Is orange niet Belgisch? Ik heb wel nog gebeld en dat deed het wel toen, dit was voordat ik doorhad welke proveder het was.
lekker duur dusOp donderdag 05 juli 2001 22:26 schreef Pc123 het volgende:
[..]
Moet je ook international tarief betalen
dan zo van, mam ik ben echt niet naar het buitenland geweest. jaja hoe verklaar je dit dan!!! called in spain for 100 piek
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Zat laatst dus op de Discovery van Stena, van Hoek van Holland naar Harwich (en terug) en ik kan midden op zee echt niet ineens via Orange gaan bellen hoor, dat lukt max een half uur van de kust ofzo, niet verder. Dus lijkt me niet kunnen op deze manier...Op donderdag 05 juli 2001 22:10 schreef jant het volgende:
[..]
Jaaaaaa, ik zal gister aan het strand bij Veere en plots had ik Airtel (Spaanse Provider) die stralen gaan namelijk goed over water --> **proest**
Wat er gebeurd is, is het volgende. De veerboten die varen tussen de Nederlandse kust en Engelse kust hebben zelf GSM mastjes. Als je in de verte dus een veerboot ziet, dan kun je dus zo overstappen op een Engelse provider.
Ik kan heel soms ook een duitse aanbieder kiezen. Ik woon in het noorden van het lands, vandaar.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Maar het stomme was ik kon geen telfort kiezen:(. Ik ga echt niet extra betalen dus als ik buitenlands tarief heb op m'n rekening:)
En als je in de intercity naar Maastricht zit, kun je op een gegeven moment ook iets belgisch kiezen, Mobistar geloof ik. Da's iets voor Maastricht, maar als je dan weer in Maastricht bent, is het weer OK.
Moet je ook eens in Nieuweschans gaan kijken, meest oostelijk Groningen (einde v/d wereld zo'n beetje) daar wil het ook weleens voorkomen dat je iets Duits te pakken krijgt...
Moet je ook eens in Nieuweschans gaan kijken, meest oostelijk Groningen (einde v/d wereld zo'n beetje) daar wil het ook weleens voorkomen dat je iets Duits te pakken krijgt...
Durtchtone is Orange en zal zich binkort gaan hernoemen naar Orange heb ik gehoord.
Pagina: 1