Reactie op profielpagina is onvindbaar

Pagina: 1
Acties:

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Ik kreeg een notificatie dat er een reactie zou zijn op mijn profielpagina. Maar die is vervolgens nergens terug te vinden.
Handig zou sowieso zijn om een directe link te hebben (zeker met een groot aantal reacties), maar zelfs als ik ga zoeken op nickname staat ie er gewoonweg niet bij.
Dit probleem heb ik nog niet eerder gezien, voorgaande notificaties klopten wel gewoon.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:56

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
't Was spam, een collega heeft die reactie gesloopt. Ik neem aan dat je geen behoefte hebt aan een persoonlijk krediet :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Dirk schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 12:23:
't Was spam, een collega heeft die reactie gesloopt. Ik neem aan dat je geen behoefte hebt aan een persoonlijk krediet :)
Nou, je weet maar nooit. Een lening tegen 80% rente sla ik natuurlijk nooit af ;)

Maar als 't spam was ben ik blij dat ik er vanaf ben, en is dti geen bug en maggie dicht.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

crisp

Devver

Pixelated

Bij deze :)

Intentionally left blank