Ik zoek een?
Monitor en geluid (monitor heeft geen speakers)
Wat is je budget?
Ik kom momenteel op 700 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, gewoon bang for buck.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gamen, school, film kijken en beetje muziek luisteren. Dus gewoon gamende scholier.
Spellen die ik speel;
Mount&Blade Warband, oud spel waar multiplayer zo ver gemod is dat het niet uitmaakt wat je in je pc hebt zitten je komt niet boven de 100fps met 140+ spelers.
Rocket league
Just Cause 3/ GTA V
Sniper elite
Soms csgo.
Wat ik nu heb
Wat ik wil
Ik zit te denken aan 144hz 1080p, dit raden mijn vrienden ook aan omdat ze 144hz geweldig vinden en 1440p geeft een te grote klap op de GPU. Ook wilde ik een ultra wide omdat ik het fijn vind om met 2 schermen te werken, mijn 2e scherm heeft problemen met de AMD drivers en scaling.
Dus ik kwam uit op pricewatch: LG 34UC79G-B Zwart, dit scherm heeft freesync maar geen speakers dus wilde ik deze pricewatch: Edifier C3X of deze pricewatch: Logitech Z333
Ik weet zelf weinig af van geluid dus is het die 100euro waard? Ook zit ik te twijfelen aan het scherm omdat het freesync heeft zou ik graag een AMD willen dus zou ik wachten tot meer over Vega bekend wordt en dan een keuze maken? Ik ga binnenkort een nieuwe GPU aanschaffen, zit niet in het budget
.
Conclusie
Dus is dit pricewatch: LG 34UC79G-B Zwart scherm het waard? En goed voor mijn bedoelingen.
En is het verschil in prijs waard voor deze speakers?
pricewatch: Logitech Z333
pricewatch: Edifier C3X
-
Monitor en geluid (monitor heeft geen speakers)
Wat is je budget?
Ik kom momenteel op 700 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, gewoon bang for buck.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gamen, school, film kijken en beetje muziek luisteren. Dus gewoon gamende scholier.
Spellen die ik speel;
Mount&Blade Warband, oud spel waar multiplayer zo ver gemod is dat het niet uitmaakt wat je in je pc hebt zitten je komt niet boven de 100fps met 140+ spelers.
Rocket league
Just Cause 3/ GTA V
Sniper elite
Soms csgo.
Wat ik nu heb
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 179,90 | € 179,90 |
| 1 | MSI B150M BAZOOKA | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | MSI Radeon R9 270 2GB GAMING | € 0,- | € 0,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 43,95 | € 43,95 |
| 1 | Microsoft Wired Keyboard 200 for Business (Qwerty US) | € 17,- | € 17,- |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 67,51 | € 67,51 |
| 1 | Steelseries 9H Zwart | € 174,95 | € 174,95 |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 55,50 | € 55,50 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 131,89 | € 131,89 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 795,60 | |
Wat ik wil
Ik zit te denken aan 144hz 1080p, dit raden mijn vrienden ook aan omdat ze 144hz geweldig vinden en 1440p geeft een te grote klap op de GPU. Ook wilde ik een ultra wide omdat ik het fijn vind om met 2 schermen te werken, mijn 2e scherm heeft problemen met de AMD drivers en scaling.
Dus ik kwam uit op pricewatch: LG 34UC79G-B Zwart, dit scherm heeft freesync maar geen speakers dus wilde ik deze pricewatch: Edifier C3X of deze pricewatch: Logitech Z333
Ik weet zelf weinig af van geluid dus is het die 100euro waard? Ook zit ik te twijfelen aan het scherm omdat het freesync heeft zou ik graag een AMD willen dus zou ik wachten tot meer over Vega bekend wordt en dan een keuze maken? Ik ga binnenkort een nieuwe GPU aanschaffen, zit niet in het budget
Conclusie
Dus is dit pricewatch: LG 34UC79G-B Zwart scherm het waard? En goed voor mijn bedoelingen.
En is het verschil in prijs waard voor deze speakers?
pricewatch: Logitech Z333
pricewatch: Edifier C3X
-