Scherm en geluid aankoop.

Pagina: 1
Acties:

• Horatius
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09-02 13:03
Ik zoek een?
Monitor en geluid (monitor heeft geen speakers)

Wat is je budget?
Ik kom momenteel op 700 euro.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, gewoon bang for buck.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gamen, school, film kijken en beetje muziek luisteren. Dus gewoon gamende scholier.
Spellen die ik speel;
Mount&Blade Warband, oud spel waar multiplayer zo ver gemod is dat het niet uitmaakt wat je in je pc hebt zitten je komt niet boven de 100fps met 140+ spelers.
Rocket league
Just Cause 3/ GTA V
Sniper elite
Soms csgo.

Wat ik nu heb
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6400 Boxed€ 179,90€ 179,90
1MSI B150M BAZOOKA€ 74,95€ 74,95
1MSI Radeon R9 270 2GB GAMING€ 0,-€ 0,-
1WD Blue WD10EZEX, 1TB€ 49,95€ 49,95
1Cooler Master N300 (Closed)€ 43,95€ 43,95
1Microsoft Wired Keyboard 200 for Business (Qwerty US)€ 17,-€ 17,-
1Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA€ 67,51€ 67,51
1Steelseries 9H Zwart€ 174,95€ 174,95
1Antec VPF Series 450W€ 55,50€ 55,50
1Crucial BX100 250GB€ 131,89€ 131,89
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 795,60

Wat ik wil
Ik zit te denken aan 144hz 1080p, dit raden mijn vrienden ook aan omdat ze 144hz geweldig vinden en 1440p geeft een te grote klap op de GPU. Ook wilde ik een ultra wide omdat ik het fijn vind om met 2 schermen te werken, mijn 2e scherm heeft problemen met de AMD drivers en scaling.
Dus ik kwam uit op pricewatch: LG 34UC79G-B Zwart, dit scherm heeft freesync maar geen speakers dus wilde ik deze pricewatch: Edifier C3X of deze pricewatch: Logitech Z333
Ik weet zelf weinig af van geluid dus is het die 100euro waard? Ook zit ik te twijfelen aan het scherm omdat het freesync heeft zou ik graag een AMD willen dus zou ik wachten tot meer over Vega bekend wordt en dan een keuze maken? Ik ga binnenkort een nieuwe GPU aanschaffen, zit niet in het budget :+ .

Conclusie
Dus is dit pricewatch: LG 34UC79G-B Zwart scherm het waard? En goed voor mijn bedoelingen.
En is het verschil in prijs waard voor deze speakers?
pricewatch: Logitech Z333
pricewatch: Edifier C3X

- ;w

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-02 12:16
Je ook deze nog overwegen; pricewatch: BenQ XR3501 Zwart, lees daar geen slechte verhalen over. Daarnaast is die €60 goedkoper. Zit alleen geen Freesync op. Vega is mogelijk met een adapter, dus dat kan je later nog beslissen.

Zelf heb ik de pricewatch: Logitech Z506 gehad en later ingeruild voor een Bose companion 5 setje. Nooit klachten gehad over die Z506. Dus wil je gaan voor een 5.1 setje dan raad ik die aan. 2.1 heb ik nooit gehad, maar die Z333 lijkt me voldoende.

• Horatius
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09-02 13:03
AlxRoelofs schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:41:
Je ook deze nog overwegen; pricewatch: BenQ XR3501 Zwart, lees daar geen slechte verhalen over. Daarnaast is die €60 goedkoper. Zit alleen geen Freesync op. Vega is mogelijk met een adapter, dus dat kan je later nog beslissen.

Zelf heb ik de pricewatch: Logitech Z506 gehad en later ingeruild voor een Bose companion 5 setje. Nooit klachten gehad over die Z506. Dus wil je gaan voor een 5.1 setje dan raad ik die aan. 2.1 heb ik nooit gehad, maar die Z333 lijkt me voldoende.
Die BenQ had ik ookal gezien en vergeleken. Dan heb ik 2 vraagjes, 1 weet jij iets van de software van benq kwa opties en zoals LG splitting de ultrawide voor betere multitasking? Dan mijn 2e punt, wat bedoel je met "adapter voor vega"? Want Vega heeft denk ik gewoon HDMI en DisplayPort, dus wat voor adapter bedoel je?

Hoelang zijn de draden van die speakers want ik heb een grote leegte achter mijn bureau en 2 meter naar achter zit een hoge kast waar die mogelijkerwijs op kan. Dus is het slim om een 5.1 te kopen als links achter 1-1.5 meter hoger ligt en ik een draad van 5 meter nodig heb voor die?

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-02 12:16
Horatius schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 18:41:
[...]

Die BenQ had ik ookal gezien en vergeleken. Dan heb ik 2 vraagjes, 1 weet jij iets van de software van benq kwa opties en zoals LG splitting de ultrawide voor betere multitasking? Dan mijn 2e punt, wat bedoel je met "adapter voor vega"? Want Vega heeft denk ik gewoon HDMI en DisplayPort, dus wat voor adapter bedoel je?

Hoelang zijn de draden van die speakers want ik heb een grote leegte achter mijn bureau en 2 meter naar achter zit een hoge kast waar die mogelijkerwijs op kan. Dus is het slim om een 5.1 te kopen als links achter 1-1.5 meter hoger ligt en ik een draad van 5 meter nodig heb voor die?
Zelf heb ik deze monitor niet, dus qua software kan ik je helaas niet helpen. Mijn opmerking over Vega kan je vergeten, ik heb Vega en Vesa door elkaar gehaald.

Ik heb geprobeerd de kabellengte even te controleren bij mijn setje Z506. Helaas staan de kabellengtes niet op de doos of ik het boekje. Op internet kan ik wel het een en ander vinden, maar dat is dus niet door mij zelf gecontroleerd (zie: http://www.expertreviews....0308/logitech-z506-review). De midden speaker heeft een lengte van ongeveer 2,7m, de 2 speakers die voorin horen hebben een kabellengte van 2 meter en de 2 speakers die achterin horen hebben een lengte van 5 meter. Let er wel op dat je niet schuin door je kamer kan, dus de kabel moet of direct naar het plafond en dan naar je kast, of over de grond naar je kast en vervolgens omhoog. Dit zorgt ervoor dat je al snel heel wat meter kabel nodig hebt. Dit zou je even goed moeten opmeten.