Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk Gamen en wellicht wat virtuele machines draaien
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 800-900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al opslag, kast en muis en toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Videokaart, processor,werkgeheugen moederboard en een voedinf.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik was altijd wel fan van intel en nvidia maar nu amd hun ryzen heeft geintroduceert plus hun rx580 kaarten ben ik daar meer naar gaan kijken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb een vrij grote kast (zalman plus z3). Dus ruimte zat. Hij mag wel een beetje geluid maken maar graag niet te veel.
Ga je overklokken?
Dat weet ik nog niet volgens mij kan dat wel met mijn geselecteerde processor maar weet ik niet zeker
Wat verwacht je van ons?
is onderstaand systeem goed? Ik vind de led lampjes wel leuk. Vandaar het geheugen, normaliter zou ik de Asus rog strix of de msi kaart willen doen voor extra led maar die vind ik een beetje te duur
Voornamelijk Gamen en wellicht wat virtuele machines draaien
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 800-900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al opslag, kast en muis en toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Videokaart, processor,werkgeheugen moederboard en een voedinf.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik was altijd wel fan van intel en nvidia maar nu amd hun ryzen heeft geintroduceert plus hun rx580 kaarten ben ik daar meer naar gaan kijken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb een vrij grote kast (zalman plus z3). Dus ruimte zat. Hij mag wel een beetje geluid maken maar graag niet te veel.
Ga je overklokken?
Dat weet ik nog niet volgens mij kan dat wel met mijn geselecteerde processor maar weet ik niet zeker
Wat verwacht je van ons?
is onderstaand systeem goed? Ik vind de led lampjes wel leuk. Vandaar het geheugen, normaliter zou ik de Asus rog strix of de msi kaart willen doen voor extra led maar die vind ik een beetje te duur
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 224,44 | € 224,44 |
| 1 | Gigabyte GA-AB350-GAMING 3 | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8GB | € 281,33 | € 281,33 |
| 1 | G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-16GTZR | € 168,95 | € 168,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 51,- | € 51,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 844,72 | |