Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09 16:43
Hallo,

Ik probeer al enkele dagen de contacts en kalender van mijn vrouw haar BlackBerry Q10 te backuppen.
Na veel prutsen met BB Link op meerdere computers, is het me eindelijk gelukt alles in een *.bbb file te backuppen.
Maar dit is iets gesloten en je moet al een BlackBerry hebben (als ik het goed begrijp) om het te kunnen restoren.

Aangezien ik die *.bbb file ook niet kan openen, kan ik ook niet valideren of alles goed is gebackupped.

Vandaar dat ik alle contacts en de kalender ook wou backuppen op een google account.

Volgende website legt mooi uit hoe je dit doet:
https://www.lifewire.com/...ontacts-with-gmail-577615

Maar de BlackBerry van mijn vrouw heeft GEEN synchronisation options en ik kreeg het ding niet zover dat hij synced met het google account.

Kan iemand me aub uitleggen hoe ik dit kan doen?

Hieronder een video van de opties die ik te zien krijg:
YouTube: Blackberry troubles

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NDvR
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-08 17:05
Hoi Mastakilla, ik zie je bericht misschien te laat. Maar als ik het goed begrijp staat er een lijstje lokale contacten die je aan een google-account wil koppelen voor verdere synchronisatie? En je agenda-items dan ook...
Voor die contacts, ik zou dan bij contacten m'n lokale contacten kiezen, en aangeven die ook in het google account op te slaan. (Standaard doe ik dat daar zelf ook al)
Wat me opvalt in je filmpje, is dat het lijkt alsof je alleen een mail-koppeling voor gmail hebt gemaakt? Heb je 't gmail-account als een nieuwe gmail of imap account toegevoegd?
gr,
Niels