Ik heb een Dell 2713HM en sinds een aantal dagen een gek probleem. Toen ik bij mijn pc kwam na 1-2 dagen niet gebruikt te hebben, zag ik dat mijn monitor in een soort test stand leek te staan. De monitor doorliep telkens de basis kleuren, dus monitor helemaal rood, geel, groen, blauw, enz. Eveneens stonden alle 5 led lampjes aan die bij de tip toetsen horen.
Ik had vermoedelijk mijn monitor per ongeluk op standby laten staan en ik dacht dat het een soort screensaver functie van de monitor was. Na wat drukken op de knopjes, zag ik dat de monitor op een andere ingang (DVI) stond, ipv op de Displayport ingang. Toen ik dit terug zette, ging alles weer gewoon normaal. Echter, die 5 ledjes blijven aan en die krijg ik dus niet meer uit.
Ik heb op internet veel gezocht, en heb alleen iets gevonden over een diagnostics stand op een Dell 2711, met daaronder een commentaar over 'mijn' 2713HM, maar ik krijg er geen verandering in.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Ik had vermoedelijk mijn monitor per ongeluk op standby laten staan en ik dacht dat het een soort screensaver functie van de monitor was. Na wat drukken op de knopjes, zag ik dat de monitor op een andere ingang (DVI) stond, ipv op de Displayport ingang. Toen ik dit terug zette, ging alles weer gewoon normaal. Echter, die 5 ledjes blijven aan en die krijg ik dus niet meer uit.
Ik heb op internet veel gezocht, en heb alleen iets gevonden over een diagnostics stand op een Dell 2711, met daaronder een commentaar over 'mijn' 2713HM, maar ik krijg er geen verandering in.
- Power off
- Hold down the menu and brightness buttons (2nd and 4th down of the 5 no-touch buttons)
- Power on- requires holding the power button for a couple of seconds instead of the usual light up/down waterfall all buttons will light at once and stay on
- Press the preset modes button (top) and the boring blue diagnostic panel will come up
- Note the monitor stays in this mode (top button bringing up diagnostics) until you re-power cycle. While time on is a tracked metric, there's also a reset feature.
- Dell u2713hm turn off press 1st and 2nd button (from above) turn on press 1st button again
Heeft iemand hier een oplossing voor?