Snellere ECCp109 Client (DPC versie)

Pagina: 1
Acties:
  • 220 views sinds 30-01-2008

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-05 16:59
Hier is dan de nieuwe rebuilt van de ECCp109 client:
http://eccp.zoiah.nl/eccp109wgi.exe

Hij is redelijk sneller (tot 8% ofzo dacht ik) en heeft een leuker logo (koe).

Installeren: gewoon de nieuwe exe uitvoeren ipv de oude (wel in de ECCp map zetten uiteraard :P)

thanks to Zoiah voor het hosten ;)

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

vertel.. is dat wel eerlijk enzo? ik hou het spelletje namelijk wel leuk..

• Marcj
ja, het is gewoon een rebuild (alleen titel en icon veranderd) maar door Visual C++ 6.0 en een nieuwere versie van NASM gaat hij gewoon veel sneller (meer optimalisaties enzo) :9

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
En waar zit het verschil in?

Te laat. :)

Maarre... optimalisaties in NASM? Assemblers doen niet zo veel aan optimaliseren. Visual C++ wel. :)

• Marcj
Op donderdag 05 juli 2001 21:29 schreef Onno het volgende:
En waar zit het verschil in?

Te laat. :)

Maarre... optimalisaties in NASM? Assemblers doen niet zo veel aan optimaliseren. Visual C++ wel. :)
zal wel, maar hij gaat wel veel sneller

445 ipv 420 (TB900)
395 ipv 370 (Duron 800)
:9~

• Marcj
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/16624/ECCp.jpg

>:)

• Sequence

Sequence

Online marketing

hmm.. kweet niet of dit wel de bedoeling is.. dit zou je kunnen opvatten als competitie vervalsing oid.. |:(

• Marcj
hoezo vervalsing?? Ik heb vele gehoord dat ze het logo niet mooi vonden, dus dat heb ik veranderd. Daarvoor is die sourcecode toch ook?
The source code link above contains everything you need to compile (even a link to the free windows distribution of gcc that I use to compile my windows code). I don't compile the multi-proc version, since it needs VC++. However, the other targets all compile with gcc on supported platforms.
Hij zal het toch echt dan wel goed vinden :)

Ik heb toch echt verder niets veranderd.

Verwijderd

Ja natuurlijk is hij al klaar marcj :) Je hebt er enkel een ander icoon ingestoken en de titel verandert >:)
Maar als ik zeg dat ik de GUI aan het verbouwen ben, dan bedoel ik verbouwen vanaf de fundering tot en met de zolder he >:)
Maar ik ga je prestatie zeker niet afbreken hoor, integendeel, 'k vind het wel leuk gedaan...

• Sequence

Sequence

Online marketing

kvind het een beetje vaag dat het mag.. (zo hebben wij dus een voordeel op andere teams..) maar goed, ziet er naar uit dat je gelijk hebt, dus * Sequence zal hem wel effe dl'en vdweek..

• Marcj
Op donderdag 05 juli 2001 21:43 schreef _piranha_ het volgende:
Ja natuurlijk is hij al klaar marcj :) Je hebt er enkel een ander icoon ingestoken en de titel verandert >:)
Maar als ik zeg dat ik de GUI aan het verbouwen ben, dan bedoel ik verbouwen vanaf de fundering tot en met de zolder he >:)
Maar ik ga je prestatie zeker niet afbreken hoor, integendeel, 'k vind het wel leuk gedaan...
Ik wou er verder niets aan veranderen, want dat vind ik wel vervalsing eig (tenzij je alleen de gui compleet herbouwd, maar dat vind ik te lastig) :)

Maar mijn zege heb je, en ik hoop dat je een mooiere (en misschien nog snellere) oplossing hebt :)

En mij ging het eigelijk om de snelheid en het logo. De rest boeit me eigenlijk niet zo, want die zie ik toch nooit. :)

• Marcj
Op donderdag 05 juli 2001 21:44 schreef Sequence het volgende:
kvind het een beetje vaag dat het mag.. (zo hebben wij dus een voordeel op andere teams..) maar goed, ziet er naar uit dat je gelijk hebt, dus * Sequence zal hem wel effe dl'en vdweek..
Hij is maar 96Kb hoor. En veel werk is het ook niet :)

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 21:45 schreef Marcj het volgende:

[..]

Ik wou er verder niets aan veranderen, want dat vind ik wel vervalsing eig (tenzij je alleen de gui compleet herbouwd, maar dat vind ik te lastig) :)

Maar mijn zege heb je, en ik hoop dat je een mooiere (en misschien nog snellere) oplossing hebt :)
Ja natuurlijk, het is niet de bedoeling de eigenlijke core te gaan herschrijven he, dat zou pas foefelen zijn. Aan de code die het eigenlijke werk doet verander ik uiteraard geen bit. Dus nog sneller zal de client wel niet worden, tenzij mijn compiler nog beter doet dan die VC++ >:) . Misschien zelfs een fractie tragen dan jou build omwille van de andere GUI. Ben enkel een GUI rond de core aan het schrijven dus, ter vervanging van de huidige GUI...
En vervalsing ?? Dacht het niet, het staat de hele wereld vrij om mijn versie te dl en te gebruiken. Al betwijfel ik of bvb TA members het leuk zullen vinden een DPC client te draaien >:) >:)

• Marcj
Op donderdag 05 juli 2001 21:51 schreef _piranha_ het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, het is niet de bedoeling de eigenlijke core te gaan herschrijven he, dat zou pas foefelen zijn. Aan de code die het eigenlijke werk doet verander ik uiteraard geen bit. Dus nog sneller zal de client wel niet worden, tenzij mijn compiler nog beter doet dan die VC++ >:) . Misschien zelfs een fractie tragen dan jou build omwille van de andere GUI. Ben enkel een GUI rond de core aan het schrijven dus, ter vervanging van de huidige GUI...
En vervalsing ?? Dacht het niet, het staat de hele wereld vrij om mijn versie te dl en te gebruiken. Al betwijfel ik of bvb TA members het leuk zullen vinden een DPC client te draaien >:) >:)
Hehe, doe dat. Maar wel duidelijk van DPC, zodat TA hem niet gaat gebruiken >:)
Heb je eigenlijk een idee van de GUI? Een soort van dnetc of nog origineler (UD??)

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
* ColdFusion likes it! :)
En hij is idd wat sneller hier:)

[/edit]
Is het misschien niet een goed idee om m is te meelen naar die gasten daaro? Weet je zeker dat ze strax de dp's niet ineens gaan afkeuren.
[/edit]

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• Marcj
Op donderdag 05 juli 2001 22:11 schreef ColdFusion het volgende:
* ColdFusion likes it! :)
En hij is idd wat sneller hier:)

[/edit]
Is het misschien niet een goed idee om m is te meelen naar die gasten daaro? Weet je zeker dat ze strax de dp's niet ineens gaan afkeuren.
[/edit]
hmm, daar zeg je wat, ik mail hem wel ff.
ow ja, een probleempje, wat is zijn e-mail adres? :+

Verwijderd

WHOEHAHAHAHAHHAHAH hij is VET ! :9~

eindelijk weer een koe in m'n tray /me was hem al gaan missen

beetje sneller is natuurlijk altijd relaxed :P

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 21:54 schreef Marcj het volgende:

[..]

Hehe, doe dat. Maar wel duidelijk van DPC, zodat TA hem niet gaat gebruiken >:)
Heb je eigenlijk een idee van de GUI? Een soort van dnetc of nog origineler (UD??)
Ja, ben er volop mee bezig. Ben een beetje m'n eigen GUI aan het schrijven... Ik post morgen tegen de avond wel eens wat screendumps, kunnen jullie er commentaar op geven. Die GUI is uiteraard geen probleem, maar ik moet nog zien of ik hem handig kan koppelen met de core die het werk doet...
We'll see, ik heb wel het gevoel dat dit nog leuk wordt :9

En ja, ook ik zal de mensen van ECCp ff mailen om te zien of we deze dan ook effectief mogen inzetten. Waarheen moet ik e-mailen trouwens ??

• Marcj
Op donderdag 05 juli 2001 22:37 schreef _piranha_ het volgende:

[..]

Ja, ben er volop mee bezig. Ben een beetje m'n eigen GUI aan het schrijven... Ik post morgen tegen de avond wel eens wat screendumps, kunnen jullie er commentaar op geven. Die GUI is uiteraard geen probleem, maar ik moet nog zien of ik hem handig kan koppelen met de core die het werk doet...
We'll see, ik heb wel het gevoel dat dit nog leuk wordt :9

En ja, ook ik zal de mensen van ECCp ff mailen om te zien of we deze dan ook effectief mogen inzetten. Waarheen moet ik e-mailen trouwens ??
Ik vind het koppelen niet zo'n probleem, maar het maken van een nieuwe GUI :+
iig succes!

edit:

weet je eigenlijk hoe je een plaatje als achtergrond kunt gebruiken (in dat venster dan he). ik krijg in een keer een leuk idee }:O

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-04 09:17

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Hoezeer ik jullie acties ook waardeer, het lijkt mij beter, dat we niet constant mailtjes met nieuwe builds die kant op sturen.
We moeten gewoon een keuze maken en dan eenmalig toestemming vragen. Als zij om de week een verzoek tot goedkeuring krijgen, worden ze daar gek en gaat 't feesie niet door denk ik.

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

• ColdFusion
  • Laatst online: 16-03 12:02
cmonico@nd.edu is hun email adres.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
op mijn p1 200mmx is ie langzamer (43.200 -> 42.600)

Verwijderd

Op mijn Tbird 800 is ie langzamer, 370 ipv 375.000 It/sec :?

• Crack

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Op m'n PII@412 is hij iets sneller -> 148600 i.p.v. 143700.
Volgens mij is de prioriteit gewoon hoger. Als de prioriteit op high gezet is, zijn animated gifs bij mij nl. trager en als het progje dan geminimaliseerd wordt, kan ik de taskbar (=autohide) nog net weer naar voren halen.

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

Ik denk dat de client bij mij ongeveer even snel gaat... misschien 5000/sec sneller

De nieuwe versie is in ieder geval leuker dan die van eccp zelf }:O

Al kan je de }:O misschien wat minder grijs maken, zodat ie nog meer op die van dnet gaat lijken

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
Als we deze client nou gewoon ergens voor download zetten, TA, Entrust en de andere teams erop wijzen dat ie (soms) sneller is, dan zie ik geen oneerlijke strijd. De 'export' versie moet natuurlijk wel een DPC icoon krijgen ipv een koe >:) Leuk voor de andere teams ;)

• Marcj
Op vrijdag 06 juli 2001 00:22 schreef Gizmooh het volgende:
Op mijn Tbird 800 is ie langzamer, 370 ipv 375.000 It/sec :?
Dat is erg vreemd (op alle Athlons en Durons die ik gezien heb is hij sneller)

btw Je kunt de prioriteit toch testen door een koe op priority 4 ernaast te laten draaien?

Welk OS draait je eigenlijk? (ikzelf op NT4 (Duron) en Win2K (TB) )

• Marcj
Ik heb het even getest en het werkt net als de oude op priority 4 van de koe :)

Alleen als je ECCp op HIGH zet neemt hij ook echt alles in beslag en reageert de computer vrij slecht :(

btw Ik ben bezig met een ander logo, die van DPC. Dat is misschien wel zo leuk :)
edit:

Wie heeft zo een goed logo liggen, ik kan hem niet op wdo vinden :)

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 09:49 schreef Marcj het volgende:

[..]

Dat is erg vreemd (op alle Athlons en Durons die ik gezien heb is hij sneller)

Welk OS draait je eigenlijk? (ikzelf op NT4 (Duron) en Win2K (TB) )
Ik draai Win98. Buiten het feit dat hij iets trager wordt, wordt hij ook erg wisselvallig met die nieuwe client. Heel veel uitschieters naar beneden naar 200.000 ipv. 375.000. Dus misschien ligt dat aan Windhoos.

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 09:36 schreef Frenzy het volgende:
Als we deze client nou gewoon ergens voor download zetten, TA, Entrust en de andere teams erop wijzen dat ie (soms) sneller is, dan zie ik geen oneerlijke strijd. De 'export' versie moet natuurlijk wel een DPC icoon krijgen ipv een koe >:) Leuk voor de andere teams ;)
Ook mijn versie heeft (voorlopig) een koe als icoon. ( En perfect dezelfde van distributed.net, dus niet zo'n grijze >:) )
Ik heb al het icoon van www.dutchpowercows.com geprobeerd, maar dat lijkt nergens op. Dus als jij ff een goed DPC icoontje maakt en mij dat ff doormailt, dan gebruik ik dat wel bij compilatie... U vraagt, wij draaien >:) Misschien dat ik er dit weekend wel de mogelijkheid insteek zelf je icoon te kiezen, kwestie van toch iets te doen voor TA & Entrust ook. De rest van de look zal al DPC genoeg zijn >:) >:) >:)
Screendump(s) volgen later - hopelijk vanavond al...

• Crack

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Als je tweakers.net bookmarkt dan heb je toch een perfect eigen icoon!
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/622.jpg

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-05 16:58

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Ik wacht het allemaal wel ff af.
Als ik nu de reacties lees dan verwacht ik op mijn PII 233mhz geen betere prestatie (win98).

Maarja we wachten het af !

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• Wessie

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Ik was toch wel nieuwschierig geworden dusse ik post hier ff mijn bevindingen:
PII 233 mhz met win98
LOW: was 4.200-4.300 sec --> 4.700-4.800
NORMAL: was 58.000-60.000 sec --> 60.000-64.000 (hijs is zeer onstabiel).
HIGH: was 78.000 sec --> 80.000 (wel aardig stabiel).

De verschillen zijn inderdaad minimaal die ik vind.
[b]Conclusie:[/b]
De client is aan te raden als je je pc op high zet. Dan pas is er in mijn geval echt wat te winnen. De nieuwe client is bij normal de wisselvallig om hem daar nu echt beter te noemen.

Dus:
Draai je je client op LOW :?
--> dan raad ik het origineel aan.
Draai je je client op NORMAL :?
--> neem de gok :?
Draai je je client op HIGH :?
--> dan raad ik de nieuwe client aan !

[toevoeging]
Op het moment van testen had ik mijn winamp aan het draaien en het internet (natuurlijk). Dit heeft allebei invloed op de hoogte van het resultaat, maar omdat de condities bij alle 3 vergelijkbaar waren kan ik dit zo stellen :) (oef vage zin)
[/toevoeging]

Greetingzz,
Wessie

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 11:04 schreef Crack het volgende:
Als je tweakers.net bookmarkt dan heb je toch een perfect eigen icoon!
[afbeelding]
Err...juist ja. Ik ga alleen zoveel naar die site dat ik hem niet hoef te bookmarken >:)
Als ik 'www.t' intyp, vult ie hem zelf al aan :)
Heb rap ff een build gedaan met dat icoon, en dat ziet er al beter uit :)
En voor de mensen die een snellere client verwachten : zal wel niet waar zijn, tenzij mijn compiler beter is dan die waarmee ze de client oorspronkelijk compileerden. Alleen de look ben ik aan het verbouwen. De eigenlijk core kom ik niet aan...

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 11:26 schreef Wessie het volgende:
Ik was toch wel nieuwschierig geworden dusse ik post hier ff mijn bevindingen:
PII 233 mhz met win98
LOW: was 4.200-4.300 sec --> 4.700-4.800
NORMAL: was 58.000-60.000 sec --> 60.000-64.000 (hijs is zeer onstabiel).
HIGH: was 78.000 sec --> 80.000 (wel aardig stabiel).

De verschillen zijn inderdaad minimaal die ik vind.
[b]Conclusie:[/b]
De client is aan te raden als je je pc op high zet. Dan pas is er in mijn geval echt wat te winnen. De nieuwe client is bij normal de wisselvallig om hem daar nu echt beter te noemen.

Dus:
Draai je je client op LOW :?
--> dan raad ik het origineel aan.
Draai je je client op NORMAL :?
--> neem de gok :?
Draai je je client op HIGH :?
--> dan raad ik de nieuwe client aan !

Greetingzz,
Wessie
Ik heb het met win2k prof uitgeprobeerd op 2
p3-1000's. Hij is op beide systemen sneller als de "oude". Die 8% klopt ongeveer wel. Bovendien zie ik geen verschil tussen LOW, MEDIUM en High. Zowel met oude als de nieuwere client.
Ben ik de enige met dit probleem ? (als je van een probleem mag spreken)
Of ligt dit aan win2k ?

Greetz,

Basix.

Verwijderd

Het lijkt erop dat hij het vooral beter doet onder Win2k en minder onder Win98. Bovendien wordt hij onder Win98 ook nog eens instabiel en dat levert al helemaal nix op.

• Crack

Crack

...ehh.......Mooh?!?

De oude cliënt deed het ook al beter onder W2K.

• Marcj
Op vrijdag 06 juli 2001 11:34 schreef cybernetics het volgende:

[..]

Ik heb het met win2k prof uitgeprobeerd op 2
p3-1000's. Hij is op beide systemen sneller als de "oude". Die 8% klopt ongeveer wel. Bovendien zie ik geen verschil tussen LOW, MEDIUM en High. Zowel met oude als de nieuwere client.
Ben ik de enige met dit probleem ? (als je van een probleem mag spreken)
Of ligt dit aan win2k ?

Greetz,

Basix.
Als je verder weinig doet moet Low, Medium of High niks uitmaken. Hij heeft echter Winamp draaien (internet zal niet zoveel uitmaken). :) Verder kan Win2K veel beter om met priority, win98 lijkt daar wat problemen mee te hebben of kan het liggen dat ik hem onder Win2k heb gebuild? ik zal dat maandag ff proberen, maar eerst een toernooi :)

• Wessie

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Op vrijdag 06 juli 2001 16:14 schreef Marcj het volgende:

[..]

Als je verder weinig doet moet Low, Medium of High niks uitmaken. Hij heeft echter Winamp draaien (internet zal niet zoveel uitmaken). :) Verder kan Win2K veel beter om met priority, win98 lijkt daar wat problemen mee te hebben of kan het liggen dat ik hem onder Win2k heb gebuild? ik zal dat maandag ff proberen, maar eerst een toernooi :)
Op mijn machine heeft internet gebruik helaas ook effect op de werking van de ECCp client. Of er veel invloed is op de DNETC.exe weet ik niet (nooit gecontroleerd ofzo).
Winamp heeft veel effect, metname bij LOW. Bij NORMAL valt het wel weer mee.
Eigenlijk moeten we gewoon concluderen dat windowzz maf is >:)

• Marcj
Ik heb het programma nog eens geëdit en opnieuw aangemaakt (nu met het goede koe-logo en ik heb van de programmeur het bestand inv_p109.c gekregen) en nu ben ik in één keer m'n snelheidswinst kwijt ;(
Ik denk dat ik ff verder ga tweaken (en misschien ook ff in Win98 builden)

• MeneerKrab
  • Laatst online: 28-04 18:57
Hij gaat hier een 20.000 i/sec sneller

goed werk marcj

Greetz

• DukeBox
  • Niet online
Zou je ook "jouw" source kunnen vrijgeven ? Want strax heb je zo gemaakt dat hij ze automatisch op jouw naam verstuurd :)

• Wessie

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Op zaterdag 07 juli 2001 00:47 schreef DukeBox het volgende:
Zou je ook "jouw" source kunnen vrijgeven ? Want strax heb je zo gemaakt dat hij ze automatisch op jouw naam verstuurd :)
Dan worden wij heeeeel boos he DB >:)

edit:

Spelfout, ach het is nog vroeg !

• MeneerKrab
  • Laatst online: 28-04 18:57
heb het getest op een duron 880 met win2k
20K hoger.

met een duron 896 op win98 10k langzamer.

• Marcj
Op zaterdag 07 juli 2001 00:47 schreef DukeBox het volgende:
Ik denk niet dat je dat wilt (is iig wel erg lang). En je kunt me erop vertrouwen (ik kan dat denk ik niet eens veranderen).

Verwijderd

Op zondag 08 juli 2001 15:49 schreef Marcj het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je dat wilt (is iig wel erg lang). En je kunt me erop vertrouwen (ik kan dat denk ik niet eens veranderen).
Sure you can (wel, ik dan toch) >:) >:)
De vraag is alleen waarom je 't ooit zou willen doen ?? DAT zou pas opvallen, en je mede-DPC'ers bedriegen is wel 't laatste wat we willen doen...
BTW : mijn versie van de client (nog DPC-er) komt er hopelijk ergens deze week. Had het wat druk met het werk lately, waardoor ik een paar beloftes heb moeten verschuiven, sorry hoor. Ik kan wel een paar screendumps van de GUI maken, maar de core moet er nog worden aan gekoppeld (lees : hij doet nog niets nuttigs). Iemand die wil hosten ?? Want ik heb niet meteen veel webruimte ter beschikking...Maar ik denk dat ik ga wachten tot de client werkt, da's leuker om te zien :Y)

Verwijderd

Hoe staat het ondertussen met de nieuwe client(s)???

• Marcj
Op maandag 09 juli 2001 11:35 schreef FRAeK-AC het volgende:
Hoe staat het ondertussen met de nieuwe client(s)???
slecht :( mijn nieuwere versie (met beter logo en iets verbeterde GUI (nog niet compleet verbouwd)) werkt niet meer zo snel als die ouwe (vraag me niet waarom, ik deed precies hetzelfde). Ik heb trouwens momenteel niet veel tijd meer gehad om er nog verder mee bezig te zijn (dit weekend toernooi, nu werk).
Ik heb trouwens even getest onder Win98SE en bij mij is die nieuwe ook sneller :? . Waarom dat op sommige pc's niet?

• Marcj
Op maandag 09 juli 2001 00:00 schreef _piranha_ het volgende:

[..]

Sure you can (wel, ik dan toch) >:) >:)
De vraag is alleen waarom je 't ooit zou willen doen ?? DAT zou pas opvallen, en je mede-DPC'ers bedriegen is wel 't laatste wat we willen doen...
[knip]
Ik heb ook twee versies gemaakt, een DPC-versie (voor alle andere subteams) en een PNpX-versie (voor m'n eigen subteam). En ik ga de andere subteams niet bedriegen, want we hebben alle hulp nodig die we kunnen krijgen.

• Marcj
Hij is er dan eindelijk, de nieuwe versie, met goed logo (en de GUI was verkloot, dus dat werkt niet)

http://users.castel.nl/~comph02/DPC_ECCp-109_SP.exe (single threaded, snelste, maar alleen voor een processor)
http://users.castel.nl/~comph02/DPC_ECCp-109_MP.exe (multi-threaded, langzamer, maar ondersteuning voor meerdere processoren, dacht ik :? namelijk nog niet getest)

Onder Win9x en Win2k krijg ik een zelfde snelheidswinst, dus kan iemand het ff testen onder Win9x en ook op andere processoren dan de AMD ThunderBird/Duron :)

• KifArU
  • Niet online
Mochten jullie je eigen teamgenoot niet vertrouwen, laat de client dan even draaien totdat er 1 of meer dp's gevonden zijn. Dan client afsluiten en dplist in een text editor openen, dan zul je wel zien welke naam er gebruikt wordt. (hint: userinf.txt)

PS. Een (heel) klein deel van TA gebruikt de nieuwe build al een tijdje.

• DukeBox
  • Niet online
Op dinsdag 10 juli 2001 17:23 schreef Marcj het volgende:
http://users.castel.nl/~comph02/DPC_ECCp-109_MP.exe (multi-threaded, langzamer, maar ondersteuning voor meerdere processoren, dacht ik :? namelijk nog niet getest)
Verkeerd gedacht, is maar voor 1 cpu.

• Marcj
Op dinsdag 10 juli 2001 22:33 schreef DukeBox het volgende:

[..]

Verkeerd gedacht, is maar voor 1 cpu.
ow, dan is die versie voor niets denk ik (ST is namelijk ietsje sneller op mijn PC). Moet je voor SMP-ondersteuning een andere code compilen?

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
deze had ik niet gezien maar de link werkt niet meer ;(

waar moet ik heen

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

:) Dat krijg je met oude topics omhoogschoppen ;)
In die oude topics staan weer linkjes naar andere oude topics.

• gp500
  • Niet online
Op woensdag 10 juli 2002 13:00 schreef KoW het volgende:
:) Dat krijg je met oude topics omhoogschoppen ;)
In die oude topics staan weer linkjes naar andere oude topics.
oud 5 dagen terug en dat is oud :?
die software staat niet meer op die spinnenhuis ruimte. ;)

• Ercewee
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-01 11:52

Ercewee

a.k.a. K

Op woensdag 10 juli 2002 13:11 schreef gp500 het volgende:

[..]

Kijk eens beter :D

50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200

• je_oen
  • Laatst online: 26-11-2021

je_oen

Tijd voor Cowfee

[..]

5 dagen en een jaar! (5 juli 2001)

Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!

Verwijderd

[..]

Iemand een nieuw linkje, of de file, dan speel ik wel voor fileserver :z

• Funcracker
  • Laatst online: 28-04 18:17

Funcracker

The LedZ Collective

Op woensdag 10 juli 2002 13:14 schreef Veltro het volgende:

[..]

Iemand een nieuw linkje, of de file, dan speel ik wel voor fileserver :z
:?

* Funcracker wil niet vervelend zijn, maar dit is echt al zwaar achterhaald als ik het goed heb.
Er zijn alweer snellere versies, en de statsoholic client heeft zowaar een koetje als icon.

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

• gp500
  • Niet online
zal ik als de ENRON en WOrldCOM-CEO's toch maar zwijgen omdat mijn advocaten die mij adviseren. :P :7

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 13:44 schreef Funcracker het volgende:

[..]

:?

* Funcracker wil niet vervelend zijn, maar dit is echt al zwaar achterhaald als ik het goed heb.
Er zijn alweer snellere versies, en de statsoholic client heeft zowaar een koetje als icon.
Thanx, die snellere versies wil ik ook wel plaatsen, of zijn dat de statsaholic wgl130.2 en aanhang?

• Funcracker
  • Laatst online: 28-04 18:17

Funcracker

The LedZ Collective

Op woensdag 10 juli 2002 14:51 schreef Veltro het volgende:

[..]

Thanx, die snellere versies wil ik ook wel plaatsen, of zijn dat de statsaholic wgl130.2 en aanhang?
Yupz, as far as I know..
Ze zijn sneller dan die van MarcJ.

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

• Marcj
:D
Sorry, ze liggen van die server af. Heb hem vast nog wel ergens liggen als je ze persé wilt hebben.

• made
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-05 12:21

made

.. made by made ..

Heb een AMD 1800XP :?
Wie kan mij het juiste progie mailen?
}:O
Bvd

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Op woensdag 10 juli 2002 16:52 schreef Marcj het volgende:
:D
Sorry, ze liggen van die server af. Heb hem vast nog wel ergens liggen als je ze persé wilt hebben.
Wat een onzin zeg op jullie onzin forum. Nog erger als op GoT :P

Wanneer gooit DS hier trouwens zijn slotje op :?

• IceStorm
  • Laatst online: 16-05 20:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Beetje verwarring voorkomen ;)

Tada, dicht.

• DSmarty
  • Niet online
GP500.

Voorteen geen mega-antieke topics meer omhoog knallen aub.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.