Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc is voornamelijk bedoelt voor het gamen en moet voor een langere tijd mee kunnen. Als monitor heb ik een 1440 scherm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1600 euro, exclusief montage en windows
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb voor een AMD processor gekozen, omdat deze van wat ik heb gelezen, meer toekomst bestand zijn en goed draaien wanneer je een 1440 scherm hebt
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1080 ivm beeldscherm en toekomst. Goede processor cooler ivm eventuele overclock.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen Voorkeur. Het liefst heb ik de beste prijs/kwaliteit verhouding.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
[i]Mij voor een zo lang mogelijk tijd geen zorgen hoeven maken dat mijn FPS counter onder de 40 FPS (beter nog 60 FPS
) schiet met het gamen op een 1440 scherm voor een bedrag van rond de 1600 euro met een maximaal bedrag van 1650 euro. [i]
Ga je overklokken?
Wanneer dat kan helpen om een hogere FPS te krijgen wanneer de games in de toekomst te zwaar worden: Ja
Wat verwacht je van ons?
De prijs hoeft niet lager dan 1600. Dit heb ik ervoor klaarliggen. Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren over nog wat mogelijke aanpassingen. Is het bijvoorbeeld slim om toch een wat duurder moederbord te nemen? Adviseren jullie 32gb RAM of is 16gb voldoende en zou je mogelijk in de toekomst er 16gb bij kopen. Bij het werkgeheugen heb ik voor 3200 mhz gekozen, omdat dit werd aanbevolen icm Ryzen processor, zijn jullie het hier mee eens? Kan het systeem kort om volgens jullie beter?
Alvast bedankt allemaal
Nogmaals bedankt
De pc is voornamelijk bedoelt voor het gamen en moet voor een langere tijd mee kunnen. Als monitor heb ik een 1440 scherm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1600 euro, exclusief montage en windows
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb voor een AMD processor gekozen, omdat deze van wat ik heb gelezen, meer toekomst bestand zijn en goed draaien wanneer je een 1440 scherm hebt
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1080 ivm beeldscherm en toekomst. Goede processor cooler ivm eventuele overclock.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen Voorkeur. Het liefst heb ik de beste prijs/kwaliteit verhouding.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
[i]Mij voor een zo lang mogelijk tijd geen zorgen hoeven maken dat mijn FPS counter onder de 40 FPS (beter nog 60 FPS
Ga je overklokken?
Wanneer dat kan helpen om een hogere FPS te krijgen wanneer de games in de toekomst te zwaar worden: Ja
Wat verwacht je van ons?
De prijs hoeft niet lager dan 1600. Dit heb ik ervoor klaarliggen. Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren over nog wat mogelijke aanpassingen. Is het bijvoorbeeld slim om toch een wat duurder moederbord te nemen? Adviseren jullie 32gb RAM of is 16gb voldoende en zou je mogelijk in de toekomst er 16gb bij kopen. Bij het werkgeheugen heb ik voor 3200 mhz gekozen, omdat dit werd aanbevolen icm Ryzen processor, zijn jullie het hier mee eens? Kan het systeem kort om volgens jullie beter?
Alvast bedankt allemaal
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 1700 Boxed Wraith Spire koeler | € 326,- | € 326,- |
| 1 | Gigabyte GA-AB350-GAMING 3 | € 119,- | € 119,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G | € 567,50 | € 567,50 |
| 1 | Toshiba DT01ACA300, 3TB | € 83,- | € 83,- |
| 1 | Phanteks Eclipse P400S Window Zwart | € 76,50 | € 76,50 |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 141,50 | € 141,50 |
| 1 | Corsair RM550x | € 91,25 | € 91,25 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 151,50 | € 151,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.606,24 | |