waarom is ms flight simulator nog zo duur?

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 09:00
ik begrijp dat echt niet 130 voor de gewone en 170 voor de prof. bij de dixons kloppen die prijzen niet of hoe zit dat?
het lijkt me wel een gaaf spel maar heb geen zin om zoveel voor 1 spelletje de dokke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MS is gewoon duur, Train sim is ook 150,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

FIRE FIRE BURN >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had laatst screenies gezien van ms flight sim 2002 en dat ziet er gaaf uit :) Dus k heb dat geld er wel voor over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
Op donderdag 05 juli 2001 21:11 schreef BOMBER het volgende:
FIRE FIRE BURN >:)
hmz d8 ik ook al waarom zouden ze nou spelletjes gaan branden???? omdat ze zo goedkoop |:(
halve maand krante lopen!!! en ik moet nog sparen voor een scooter :(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had dat spel een keer gekregen. Wat is dat spel SAAI!

edit:

hier stond een flame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Op donderdag 05 juli 2001 21:13 schreef kRyPtO het volgende:

[..]

hmz d8 ik ook al waarom zouden ze nou spelletjes gaan branden???? omdat ze zo goedkoop |:(

blabla
huh?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
Op donderdag 05 juli 2001 21:15 schreef BOMBER het volgende:

[..]

huh?!?
comunicatie stornis? :) ( of hoe jet het ook schreifd :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:58

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Het zal voornamelijk komen omdat MS alleen maar simulators maakt ongeveer. En een simulator moet realistisch zijn en kost DUS veel geld.
Ik heb zelf nooit simulators van MS gespeelt maar het schijnt dat ze altijd vrij goed/precies/gedetailleerd zijn.

Maar je hebt gelijk. Meer dan 100 piek is een rib uit een gemiddeld lijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
zekerz maar hoe oud is dat spelletje nou al en nu nog steeds 130 piek andere spellen die ouder dan 2/3 maanden zijn worden meteen 30 piek goedkoper ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

M$ is gewoon duur

maar ze maken wel goeie sims,... hoewel kwam is een keer een piloot in de winkel en die zei dat het niet preciers zo gaat (dat het veel makkelijk is vliegen)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:50
Op donderdag 05 juli 2001 21:13 schreef kRyPtO het volgende:

[..]

halve maand krante lopen!!! en ik moet nog sparen voor een scooter :(:(
je moet helemaal niets.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat Microshit suxx :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M$ Flight Simulator..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het maken van deze toch wel erg realistische spellen is erg duur, en omdat M$ natuurlijk weer veel winst wil maken moet zij als enigen software van 250 (spel) en 1400 piek (office voor de mac) op de markt brengen, AFZETTERS! :r :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:58

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 05 juli 2001 23:17 schreef Pulsarboy het volgende:
Omdat Microshit suxx :r
Zucht. Flames hoeven dus niet. Heel simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Commentaar zoals Microshit M$.....geef je toch niet meer?

Waar zit je zelf de hele dag achter?

Maar goed Flightsims zijn gewoon duur en zeker van Microsoft omdat het gewoon geen games zijn maar echte simulators.
Op de detail uitgewerkt en zee realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat het een sim is....
:?

nou Aghe of empires was toch ook ddurder dan de gemiddelde game toen het uitkwam? (weet trouwens niet hoe dat met deel 2 zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 10:04
In principe heb ik geen probleem met meer betalen voor een beter product. Dat gaat in hoge mate op voor bv. Age of Empires, en ik kan mij voorstellen dat FS enthousiasts hetzelfde hebben bij MS Flight Sim. Persoonlijk vind ik MS Flight Sim dus te duur, omdat ik het altijd (ik heb eerdere versies gespeeld) een behoorlijk saai spel heb gevonden.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Gezien de features en de tijd die ze erin stoppen vindt ik het niet onlogisch dat het zo duur is. Daarnaast is het natuurlijk een beetje de marktwerking. Ze zijn de enige die op dit moment een kwalitatief goede flightsim produceren.

Meer screens en een uitleg van de nieuwe features vindt je hier

en JA, het is een artikel dat ik zelf geschreven heb. (Dit om beschuldigingen van 'spemmert' te voorkomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Het kost HEEL veel geld om een realistische simulatie te maken. Daarom zijn heel veel bedrijven er mee gestopt. Falcon 4.0 heeft bijvoorbeeld MicroProse alleen maar geld gekost. Het is echt een super goede simulator maar tja.. relatief gezien kopen niet zo veel mensen dat spel. Quake 3A was bijvoorbeeld veel goedkoper om te maken (vergeleken met een Falcon 4.0, Flanker 2.5 of F-18) en veel meer mensen kopen dat.

Overigens een goede vriend van me vliegt Luchtbussen voor Lufthansa (320) en die heeft wel es met FS2K gevlogen... en hij zei dat het in het echt allemaal wel veel makkelijker en soepeler ging .. dat sturen enzo. Naja ik zal het niet weten.. heb alleen paar keer op de jumpseat (stoel achter piloot + co piloot) gevlogen .. nooit zelf de stick in handen gehad. (En dat is maar goed ook.. Passagiers komen doorgaans liever in 1 stuk aan.. :) )

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:13

Wildfire

Joy to the world!

1) Hoge ontwikkelingskosten; realistische sims zijn erg lastig en kosten veel tijd en dus ook geld;

2) De markt voor zulke professionele sims is veel kleiner als die van bv. 3D shooters. De prijs moet dan wel omhoog want anders maakt het bedrijf er verlies op

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Veel Microsoft spellen zijn duur overigens.. Midtown Madness was echter weer enorm goedkoop... 59,00 ofzo.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-09 21:09
Op donderdag 05 juli 2001 21:12 schreef xmvl33 het volgende:
ik had laatst screenies gezien van ms flight sim 2002 en dat ziet er gaaf uit :) Dus k heb dat geld er wel voor over :)
Wordt zeker Mircosoft Flight Simulator XP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
ik had midtown madness 2 voor 59 en dat is toch ook ms het ligt dus nie aan hun maar aan de ontwikkelings kosten zoals jullie zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook net 2 weken geleden MS Flight sim 2000 gekocht voor 120 piek en hij werkt niet goed onder win2k met m'n tnt2 :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Linux flightsimulator 2005 ??

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
zal fly 2 op mijn pc werken want ik las op de systeem eisen dat ie geen voodoo 3 ondersteunde
Pagina: 1