Stel, ik maak een vraag-topic omdat ik een vraag heb. Mensen reageren hierop maar tussen de reacties zit nog niet het 'juiste' antwoord. Na wat zoeken kom je zelf tot de oplossing. Je plaatst dan een reactie op je eigen topic (tenminste, ik doe dat wel. Wel zo netjes zodat andere lezers weten dat het probleem niet meer speelt en ook jouw oplossing kunnen lezen). Echter, je kan je eigen reactie niet markeren als 'beste antwoord'.
Ik denk dat het handig is als dit wel mogelijk is. Zo kunnen mensen bij het browsen op de forums ook het vinkje zien achter je topictitel, zodat ze ook weten dat het een vraag is met een antwoord.
Voorbeeld: Webserver werkt niet meer na toevoegen 2e NIC in CentOS 7
Ik had zelf het antwoord op mijn vraag al halverwege de discussie geplaatst, maar omdat de discussie daarna nog (enigszins off-topic) doorging, is het voor andere lezers heel lastig om te zien dat de vraag niet meer actueel is en wáár dan het antwoord staat.
Ik denk dat het handig is als dit wel mogelijk is. Zo kunnen mensen bij het browsen op de forums ook het vinkje zien achter je topictitel, zodat ze ook weten dat het een vraag is met een antwoord.
Voorbeeld: Webserver werkt niet meer na toevoegen 2e NIC in CentOS 7
Ik had zelf het antwoord op mijn vraag al halverwege de discussie geplaatst, maar omdat de discussie daarna nog (enigszins off-topic) doorging, is het voor andere lezers heel lastig om te zien dat de vraag niet meer actueel is en wáár dan het antwoord staat.