Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, Cities Skylines en Kerbal Space Program met veel mods, en verder dingen als Planet Coaster, Empire Total War en Heroes Of The Storm.
CS is sowieso het belangrijkste
Ik wil dat op hoge settings kunnen spelen, met genoeg RAM voor mods.
De bijkomstigheid is dat ik nu wel een nieuwe PC nodig heb, maar over een poosje voor een langere periode naar het buitenland ga. Ik heb al gekeken naar pakketkosten en het is daarvoor van belang dat het gehele systeem in één of twee dozen van 100x50x50 past.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ergens rond de 700-900 euro is het doel, hoe minder hoe beter tho!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen SSD en HDD, toetsenbord, muis etc etc.. dus niks bijzonders.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb maar gewoon de Desktop Best Buy Guide van mei gebruikt, omdat ik hier niet veel ervaring mee heb. De basisvariant zag er goed uit, omdat het binnen budget blijft en waarschijnlijk genoeg is voor CS.
Wat verwacht je van ons?
Nu dus de vraag of er alternatieven zijn? Is dit krachtig genoeg voor mijn wensen? Of te veel/te weinig? Kan het goedkoper of kleiner zonder al te veel prestatie in te leveren?
Voornamelijk gamen, Cities Skylines en Kerbal Space Program met veel mods, en verder dingen als Planet Coaster, Empire Total War en Heroes Of The Storm.
CS is sowieso het belangrijkste
De bijkomstigheid is dat ik nu wel een nieuwe PC nodig heb, maar over een poosje voor een langere periode naar het buitenland ga. Ik heb al gekeken naar pakketkosten en het is daarvoor van belang dat het gehele systeem in één of twee dozen van 100x50x50 past.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ergens rond de 700-900 euro is het doel, hoe minder hoe beter tho!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen SSD en HDD, toetsenbord, muis etc etc.. dus niks bijzonders.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb maar gewoon de Desktop Best Buy Guide van mei gebruikt, omdat ik hier niet veel ervaring mee heb. De basisvariant zag er goed uit, omdat het binnen budget blijft en waarschijnlijk genoeg is voor CS.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1400 Boxed Wraith Stealth koeler | € 167,50 | € 167,50 |
| 1 | Asus Prime A320M-K | € 62,75 | € 62,75 |
| 1 | MSI Radeon RX 570 ARMOR 4G OC | € 202,84 | € 202,84 |
| 1 | Thermaltake Versa H15 Closed | € 42,60 | € 42,60 |
| 1 | Samsung C24F396FHU Zwart | € 186,75 | € 186,75 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB | € 106,95 | € 106,95 |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 400W | € 54,95 | € 54,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 824,34 | |
Wat verwacht je van ons?
Nu dus de vraag of er alternatieven zijn? Is dit krachtig genoeg voor mijn wensen? Of te veel/te weinig? Kan het goedkoper of kleiner zonder al te veel prestatie in te leveren?