Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Maximus VIII alpha Hero en i7 7700K LGA 1151 geen beeld!

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Frequenzy91
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 04-10-2023
Hallo allemaal!

Ik heb vandaag al de nodige spullen binnengekregen voor de nieuwe pc. Alles netjes aangesloten en gedaan wil ik hem aanzetten eerste keer krijg ik Q-code 62 op het moederbord en de vga lamp blijft branden ik krijg geen signaal op mijn beeldscherm, na veel zoeken zou het misschien kunnen zijn dat mijn mobo de i7 7700 lga 1151 kaby lake nog niet ondersteund en dat ik hem moet updaten via een usb stick? Dit heb ik geprobeerd maar haalde niks uit, ook andere beeldschermen of video kaarten erop maken geen verschil.

Het gaat hier om ee mobo asus maximus VIII hero alpha.
Processor is i7 7700 lga 1151
Video kaart geforce gtx 1080TI.

Ik weet eventjes niet zo goed meer wat ik ermee aanmoet misschien dat iemand hier een idee heeft.

Beste antwoord (via Frequenzy91 op 24-05-2017 22:48)

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:40

nelizmastr

Goed wies kapot

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 01:02:
Volgens mij moet je in de bios zelf kunnen voor een bios update, nog niet gelezen dat het via usb zou moeten kunnen.
Sommige borden kunnen zelfs zonder processor updaten, dat gaat via USB.

Dit bord heeft dat aan boord, dus het zou moeten werken. Er zijn wel voorwaarden:

de BIOS file moet uitgepakt en wel in de root van de USB stick staan, die als FAT32 is geformatteerd.

Werkt het niet, dikke kans dat het geheugen niet ondersteund is of een ander defect.

[ Voor 8% gewijzigd door nelizmastr op 24-05-2017 09:07 ]

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

Alle reacties

Verwijderd

Moederbord ondersteunt de kabylake processors niet zonder een bios update, beste manier is dus om een goedkope dualcore kabylake processor te regelen, of via het kabylake sharing topic.

Sharing is caring! Doorgeef Skylake CPU

• Frequenzy91
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 04-10-2023
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 00:00:
Moederbord ondersteunt de kabylake procesors niet zonder een update, beste manier is dus om een goedkope dualcore kabylake processor te regelen, of via het kabylake sharing topic.

Sharing is caring! Doorgeef Skylake CPU
Dankjewel voor je bericht, is dat de enige mogelijkheid? Misschien doe ik iets verkeerds met het usb flashen. Normaal gezien moet dat gewoon werken toch? Met de speciale knop op het mobo

Verwijderd

Volgens mij moet je in de bios zelf kunnen voor een bios update, nog niet gelezen dat het via usb zou moeten kunnen.

Acties:
  • Beste antwoord

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:40

nelizmastr

Goed wies kapot

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 01:02:
Sommige borden kunnen zelfs zonder processor updaten, dat gaat via USB.

Dit bord heeft dat aan boord, dus het zou moeten werken. Er zijn wel voorwaarden:

de BIOS file moet uitgepakt en wel in de root van de USB stick staan, die als FAT32 is geformatteerd.

Werkt het niet, dikke kans dat het geheugen niet ondersteund is of een ander defect.

[ Voor 8% gewijzigd door nelizmastr op 24-05-2017 09:07 ]

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold