Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

4k/VR Ready gaming pc rond de 2500 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 288 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
4k/VR Ready gaming pc
Gewenste GPU 1080ti meschien sli als budget toereikend en als het de moeite waard is

Budget rond de 2500 euro
Max 3000 euro

Heb zelf geen ervaring met pc bouwen
Ben daarom op zoek naar een goeie costumbuild of prebuild met upgrade mogelijk heden prijs/kwalitijt is een must

Ik wil een pc die lang mee gaat voor de gewenste prijs klasse

Waar kan ik zo'n pc het beste bestellen?

Alle reacties

• Horatius
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15:39
Ik raad aan (net zoals de meeste hier) om je eigen pc te bouwen.

Bedoel je 1080ti in Sli? Als dat al in een prebuilt systeem zit kom je hoogst waarschijnlijk boven je budget uit en zeker als je nog een scherm erbij wilt. Ik zou nog even wachten op het laatste nieuws van AMD Vega want misschien is dat een betere/goedkopere optie voor jou pc. (Nieuws komt 31 mei waarschijnlijk)

• Squats
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 17:23

Squats

Wereldreizende tweaker

er zijn misschien een handjevol met games die goed schalen met multi-gpu helaas, en in veel gevallen ga je er eigenlijk niet op vooruit. Met een €3000 budget pak lekker een 1080ti (of vega over een maand), de kast die je het mooiste vindt, een R7 1800X cpu, een mooi x370 bordje nvme ssd, 6tb opslag, lukt makkelijk.
plus zelf bouwen is het grootste deel van de ervaring en leuk om te doen. Bij zo'n budget hoeven we niet perse op iets te gaan besparen gelukkig ;)

Bericht ontvangen uit China

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil liever een pc samen stellen door mensen die daar meer verstand van hebben dan ik. Fouten zijn namelijk snel gemaakt.

Sli lijkt mij dan niet interesant voor mijn geld.

Kan iemand mij lijst met onderdelen advieseren?

• UltiemePCNerd
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 15:12

UltiemePCNerd

Banaan.

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 08:05:
Ik wil liever een pc samen stellen door mensen die daar meer verstand van hebben dan ik. Fouten zijn namelijk snel gemaakt.

Sli lijkt mij dan niet interesant voor mijn geld.

Kan iemand mij lijst met onderdelen advieseren?
Het is heel makkelijk, er kan niks fout gaan tenzij je met onderdelen gaat gooien. Kijk maar eens op het YouTube kanaal van PCPartPicker.
Kan je de rest van de vragen ook beantwoorden? Wij weten nu bijvoorbeeld niet welke games je gaat spelen, en of je gaat overclocken.
Daarnaast wordt er van je verwacht dat je ook zelf onderzoek doet. Kijk even naar vergelijkbare topics bijvoorbeeld.

• Squats
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 17:23

Squats

Wereldreizende tweaker

*mee eens met wat hier boven staat, het is echt lego voor volwassenen, is niks moeilijks aan. beschadigen is ook moeilijk zolang je gewoon doet wat er in de handleiding van je mobo staat en een guide volgt op youtube.

Als je het echt niet wilt doen, zou je alle onderdelen bij een enkele webshop moeten kopen en hun het voor een meerprijs in elkaar laten zetten.

Kijk even door de guide voor DAA en door de prijsvergelijker, kom je vast wel spullen tegen die je leuk vindt, post daarna hier een lijstje alsjeblieft.

Bericht ontvangen uit China

Verwijderd

Topicstarter
Het is super simpel, ik wil een PC die games zoals Witcher 3, Crysis 3, Battlefield 1, of zwaardere games in 4k ultra settings en minimaal 60fps kan draaien. Ik neem aan dat VR alleen bijzaak voor dat soort specs.

Of wat de beste build voor een 1080 ti is dat ik voor mijn geld kan krijgen.

Der is vast al iemand die recentelijk een degelijke gaming PC heeft gebouwd met een 1080 ti rond mijn gewenste budget. Als ik weet wat voor onderdelen hij gebruikt of een url naar een betrouwbare site die mij veder kan helpen.

Der zijn site's waar je pc samen kunt stellen maar ik weet niet hoe betroubaar deze zijn.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:37

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Ook verwachten we dan een eigen opzetje. Zie ook de volgende passage uit het DAA beleid.
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.

Een simpel antwoord als 'Ik heb heb er niet veel verstand van!' óf 'Ik ben veel sneller klaar als jullie het doen!' is uit den boze.
Aangezien dit ontbreekt sluit ik voorlopig je topic. Dit lijkt flauw, maar enerzijds doen we dit om ervoor te zorgen dat je zélf inzicht krijgt in wat er mogelijk is en anderzijds om de kwaliteit van de topicstarts hier te bewaken. Anders vervalt dit subforum in een "ik wil een pc voor x euro, mkay dank je doei" niveau, en dat is iets dat niemand wil :). Je eerste opzet hoeft niet top te zijn, we willen alleen graag dat je er eerst over nadenkt.

Om inspiratie op te doen kun je de verschillende topics in dit subforum doorzoeken en de recente best buy guides van september, november, januari, maart en mei.

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.