Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Ik ben aan het rondkijken voor een nieuwe laptop en ik zou graag feedback willen over de volgende laptop die ik heb toegevoegd aan dit topic. Voorkeur voor een besturingssysteem heb ik niet, en ook geen voorkeur voor een bepaald merk. De laptop zal 9/10 thuis worden gebruikt op een vaste plek en mijn budget schommelt tussen de 600,- euro en 750,- euro. De laptop die ik heb genoemd klinkt goed qua specs: 4 Processorkernen, snelheid processor, SSD, dedicated 4GB videokaart, FHD Beeldscherm en 8GB DDR4 geheugen. Maar toch hoor ik niet veel over/van AMD. Daarom zou ik wel feedback en tips kunnen gebruiken.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:13
Bedenk dat dit van oorsprong een site is van mensen die ervaringen delen, niet zoeken.

Laptops en peecees in het algemeen zijn behoorlijk complexe apparaten waar dan dus ook vele kanten aan zitten: leuk om veel over te weten. Ga eens zoeken stel ik voor het internet is je hulp, heb je na wat basic kennis te hebben opgedaan en specifieke vragen dan kom terug, dat is veel interessanter voor de doorsnee 'tweaker' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Moet ik dan de volgende keer aanvinken "ik wil een vraag stellen" als ik een topic open.;). Ik dacht, misschien kan hier advies en feedback van mensen (ervaringen) krijgen of de AMD laptop misschien beter is op (sommige) vlakken ten opzichte van een Intel laptop.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2017 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-06 19:59
Ik heb hehoord dat er in de tweede helft van dit jaar amd laptopprocessoren met zen op de markt komen, totdat die uitkomen raad ik sterk aan om het maximum budget 50 euro te verhogen en voor pricewatch: Asus ROG Strix GL553VD-DM203T te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En dan zelf een SSD of M2 erin doen?