Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal elke dag meegaan naar de uni en ik zal hem vooral voor de studie gebruiken. Nou ben ik daar geen ervaringsdeskundige in, dus ik weet niet precies wat ik er allemaal mee ga doen, maar ik denk dat hij niet heel veel speciaals hoeft te kunnen. Ik heb thuis een degelijke game pc staan dus die doet het lastige werk wel.
Ik heb wel een paar eisen, omdat ik er wel graag een paar jaar mee vooruit wil.
Specifieke eisen:
- Goede cpu (Een nieuwere i5)
- Hij moet natuurlijk betrouwbaar zijn
- 13-14 inch
- Full HD scherm (IPS?)
- 8gb ram (Leek me het minimum als hij een beetje toekomstbestendig moet zijn)
- minimaal 250gb ssd
- USB C
Leuk maar hoeft niet:
- Fingerprint scanner
- Backlit keyboard
Wat is je budget?
De absolute max ligt op €800, minder mag altijd natuurlijk. Liefst wel nieuw maar
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, zoals aangegeven. Gewicht en dikte zijn dus wel van belang.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee eigenlijk niet.
Zelf heb ik al een beetje rond gekeken en kwam uit bij oa de Acer Swift 3 i5-6200 en in de V&A kwam ik een hp envy 13-ab010nd tegen voor 750. Hebben jullie nog tips of aanbevelingen? En wat vinden jullie van wat ik al gevonden had?
Alvast bedankt!
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal elke dag meegaan naar de uni en ik zal hem vooral voor de studie gebruiken. Nou ben ik daar geen ervaringsdeskundige in, dus ik weet niet precies wat ik er allemaal mee ga doen, maar ik denk dat hij niet heel veel speciaals hoeft te kunnen. Ik heb thuis een degelijke game pc staan dus die doet het lastige werk wel.
Ik heb wel een paar eisen, omdat ik er wel graag een paar jaar mee vooruit wil.
Specifieke eisen:
- Goede cpu (Een nieuwere i5)
- Hij moet natuurlijk betrouwbaar zijn
- 13-14 inch
- Full HD scherm (IPS?)
- 8gb ram (Leek me het minimum als hij een beetje toekomstbestendig moet zijn)
- minimaal 250gb ssd
- USB C
Leuk maar hoeft niet:
- Fingerprint scanner
- Backlit keyboard
Wat is je budget?
De absolute max ligt op €800, minder mag altijd natuurlijk. Liefst wel nieuw maar
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, zoals aangegeven. Gewicht en dikte zijn dus wel van belang.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee eigenlijk niet.
Zelf heb ik al een beetje rond gekeken en kwam uit bij oa de Acer Swift 3 i5-6200 en in de V&A kwam ik een hp envy 13-ab010nd tegen voor 750. Hebben jullie nog tips of aanbevelingen? En wat vinden jullie van wat ik al gevonden had?
Alvast bedankt!