Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zal voornamelijk huis/tuin/keuken gebruik zijn met reguliere uitstapjes gaming op 1080p. Denk hierbij aan spellen van Left 4 Dead tot nieuwe AAA titels. Het liefst op high of hoger natuurlijk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik wil als het mogelijk is de prijs tussen de 800-900 houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is aanwezig. Verder alles nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU/GPU/RAM/Moederbord/Voeding/Kast
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren, maar wel gekozen voor AMD om 6c/12t te hebben tegen een i5 prijs.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ATX. Liefst zo stil mogelijk, maar wat geluid is ook weer geen dealbreaker.
Ga je overklokken?
Geen overklok
Wat verwacht je van ons?[i]
Wat ik voornamelijk hoop te horen is hoe goed de combo cpu/ram/mobo is. Kast komt er later bij, maar de zekerheid daarover kan ik zelf wel op komen. Momenteel kom ik net boven de 900 euro uit, en aangezien er nog een kast en windows bij komt (70-100 euro totaal?) hoop ik onder de 900 uit te komen zonder die twee componenten.
Zal voornamelijk huis/tuin/keuken gebruik zijn met reguliere uitstapjes gaming op 1080p. Denk hierbij aan spellen van Left 4 Dead tot nieuwe AAA titels. Het liefst op high of hoger natuurlijk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik wil als het mogelijk is de prijs tussen de 800-900 houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is aanwezig. Verder alles nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU/GPU/RAM/Moederbord/Voeding/Kast
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren, maar wel gekozen voor AMD om 6c/12t te hebben tegen een i5 prijs.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ATX. Liefst zo stil mogelijk, maar wat geluid is ook weer geen dealbreaker.
Ga je overklokken?
Geen overklok
Wat verwacht je van ons?[i]
Wat ik voornamelijk hoop te horen is hoe goed de combo cpu/ram/mobo is. Kast komt er later bij, maar de zekerheid daarover kan ik zelf wel op komen. Momenteel kom ik net boven de 900 euro uit, en aangezien er nog een kast en windows bij komt (70-100 euro totaal?) hoop ik onder de 900 uit te komen zonder die twee componenten.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 222,- | € 222,- |
| 1 | Asus Prime B350-Plus | € 96,- | € 96,- |
| 1 | Asus DUAL-RX580-O8G | € 284,35 | € 284,35 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 127,- | € 127,- |
| 1 | BitFenix Whisper BWG450M | € 79,18 | € 79,18 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 151,50 | € 151,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 960,03 | |