Sinds vandaag krijg ik non-stop de melding uw windows 10 pro key verloopt binnenkort. Echter heb ik deze gewoon legaal gekocht bij mijn PC en heb ik nooit een eind datum gekregen. Mijn PC is niet eens een jaar oud net een halve jaar pas. Krijgen meerdere mensen deze melding nu ineens? Ik ga niet nog eens een key kopen, dus als MS het niet kan oplossen ga ik toch naar een illegale windows. Ik ga niet elk half jaar voor geen reden een key kopen. Of willen ze mij persee naar die creator update sturen?
Heb je een screenshot van de melding? Dan kunnen wij wellicht zien of het een echte melding is van windows, of dat je last hebt van scareware.
Klinkt eigenlijk alsof je al een illegale windows hebt..
Als ik zoek op "your windows key is about to expire" kom ik de volgende Microsoft link tegen met een mogelijke oplossing: https://answers.microsoft...93-4e43-bdc0-e2cbab42328d
We do what we must because we can.
Wat zei Microsoft toen je contact met ze opnam ?
<Zinloze tekst hier>
Zoek even op de foutmelding en er komen 25 verschillende oorzaken en oplossingen boven.
Neem anders gewoon contact op met Microsoft voordat je vreemde conclusies gaat trekken....
Neem anders gewoon contact op met Microsoft voordat je vreemde conclusies gaat trekken....
Grote kans dat je een KMS key hebt gekocht. Dit gebeurt wel vaken.
Is je key toevallig deze: W269N-WFGWX-YVC9B-4J6C9-T83GX
(of een van de volgende)
Zo ja dan z.s.m een klacht indienen bij je verkoop punt en een normale key vragen.
De KMS key is bedoelt om geactiveerd te worden tegen een KMS server in Enterprise omgevingen.
En niet voor thuis gebruik.
Is je key toevallig deze: W269N-WFGWX-YVC9B-4J6C9-T83GX
(of een van de volgende)
Zo ja dan z.s.m een klacht indienen bij je verkoop punt en een normale key vragen.
De KMS key is bedoelt om geactiveerd te worden tegen een KMS server in Enterprise omgevingen.
En niet voor thuis gebruik.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Helaas voldoet jou topic (nog) niet aan de eisen die wij op Tweakers stellen.
Ik mis het volgende :
Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...
Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken..
Ik mis het volgende :
- Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om je probleem opgelost te krijgen?
- Welke oplossingen heb je (via de zoekmachines of onze Tweakers Search) gevonden en waarom voldoen deze niet?
- (en als je gezocht hebt) Op welke termen heb je gezocht?
Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...
Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken..

Blijkbaar niet, anders was hij niet gedeactiveerdheb ik deze gewoon legaal gekocht bij mijn PC
Je hebt waarschijnlijk betaalt voor een illegale key bij de computerboer (betaalt voor een legale en een illegale gekregen...)
Klagen daar dus, dit ligt niet aan MS.
Fixing things to the breaking point...
De melding noemt specifiek dat de key verloopt? Zo ja, dan klopt het wat hier boven staat.
Als er staat dat binnenkort je windowsversie verloopt, heb je je misschien aangemeld voor Windows Insider Program? Dan is er vast een update die je kan uitvoeren.
Als er staat dat binnenkort je windowsversie verloopt, heb je je misschien aangemeld voor Windows Insider Program? Dan is er vast een update die je kan uitvoeren.
Op 10 april post je dat je een Windows Enterprise versie hebt en nu een Pro ?
Windows 10 64 bits enterpise en taalpakketten
Windows 10 64 bits enterpise en taalpakketten
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Verwijderd
Ik denk dat OP dan bij z'n pre-install of de verkeerde versie heeft gekozen, of een Enterprise versie met KMS key heeft "gekocht" (wat niet mogelijk zou moeten zij)
OP, ga terug naar de winkel om verklaring te vragen.
OP, ga terug naar de winkel om verklaring te vragen.
Wellicht is het ook handig de versie van Windows 10 te vermelden? Type winver in start of powershell dan wordt het weer gegeven.
Pagina: 1