overclocken niet mogelijk met det7.59 ??

Pagina: 1
Acties:

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
(ik heb search gebruikt maar kon er nix over vinden)

Ik heb pas een nieuwe vid kaart (gf2pro 32 mb). Ik had de oude eruitgehaald (gf2mx) en de nieuwe erin. Det. 12.90 geinstalleerd.ik pakte deze omdat deze het beste werkte met mijn gf2 mx.

Ik 3dmark gedraaid, doet ie een beetje raar (hangen zonder oc-ed te zijn enz). maar een score van 5500 tot 6000 zat er wel in met 2000 (ik haalde 5700 met mijn mx) dat was dus te laag. ik overclocken en de kaart beter koelen. mwa de 6300 met moeite.

toen installeerde ik de 7.59 voor win2k en HOPPA ! 6704 !! :)

maar nu het probleem: als ik wil overclock met g_t_u of Nvmax, dan past ie de nieuwe freq. niet toe :(
ik zet em dan bv op 425 (400 stndrt.)
en dan doe ik toepassen, gebeurt nix (beeld valt niet weg (wat ie meestal wel doet) )
ik start het progje opnieuw op en het staat weer gewoon op standaart :(
krijg em niet ge-oced met 7.59 ? iemand misschien een oplossing?

de nieuwste det. drivers installeren heeft geen zin :(

Verwijderd

Detonator 12.90 heeft een tab-blad dat heet "klokfrequenties", misschien lukt het daarmee.
Je vindt het onder de knop "aanvullende eigenschappen" en die vindt je in je NVidia schermpje onder de knop "geavanceerd" van je beeldscherminstellingen. :7

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
Op donderdag 05 juli 2001 21:41 schreef Braadkip het volgende:
Detonator 12.90 heeft een tab-blad dat heet "klokfrequenties", misschien lukt het daarmee.
Je vindt het onder de knop "aanvullende eigenschappen" en die vindt je in je NVidia schermpje onder de knop "geavanceerd" van je beeldscherminstellingen. :7
lees es goed: ik haal met de nieuwere drivers (vanaf 12) 700 punten minder :?