Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Anttenne zagen om te kunnen vervoeren

Pagina: 1
Acties:

• FFW
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:35
Ik heb een antenne besteld om mijn internet bereik te vergroten, het is een 2.4GHz 12dBi Outdoor Omni-directional Antenna TL-ANT2412D

De antenne blijkt veel langer te zijn dan ik dacht : 120cm en vormt een probleem bij het vliegen (wordt speciale vracht..ik vlieg morgen al). kan ik deze antenne misschien doorzagen en later weer monteren?

Afbeeldingslocatie: http://static.tp-link.com/TL-ANT2412D_1484818377808q.jpg

Verwijderd

Kun je hem niet als wandelstok mee aan boord nemen?

• FFW
daar heb ik ook aan gedacht, ik denk dat dat classificeert als "speciale bagage" , ik moet het wel proberen als zagen niet lukt :)

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Nee dan gaat 'ie stuk. Maar ik zie niet waarom je dat niet als handbagage mee zou mogen nemen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• FFW
ok, ik probeer het het ruim in te nemen. lightsaber / walking cane / spear

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

FFW schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 17:31:
daar heb ik ook aan gedacht, ik denk dat dat classificeert als "speciale bagage" , ik moet het wel proberen als zagen niet lukt :)
Ja, dat is "speciale bagage" maar de meeste maatschappijen hebben daar geen moeite mee. Betekent alleen dat het ding bij aankomst niet op de belt ligt maar je hem ergens in de bagagehal moet ophalen.

Laat het ding labelen met "Fragile" en "Handle with care".

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik zou het als wandelstok mee proberen te nemen in de kabine. Zeker niet in het ruim, kans dat het beschadigd raakt is veel te groot.

In ieder geval is doorzagen een zeer slecht idee. Die hele lengte is nodig en alles wat je weer zou doen om te lassen/solderen/plakken zal de RF-eigenschappen ervan niet ten goede komen.

Oslik blyat! Oslik!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:02
Verstuur hem per post achter je zelf aan?

Ik vermoed dat je hem de cabine niet in krijgt, wegens potentieel wapen oid.

[ Voor 72% gewijzigd door frickY op 23-05-2017 21:10 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:29

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Mwah, paraplu mag ook gewoon mee. Zou hem gewoon in je rugzak steken, maar maar uitsteken. Worst case moet ie toch als ruimbagage bij de gate maar zal denk ik wel loslopen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Maar een paraplu is niet 1,20 meter lang.

• FFW
ok dus doorzagen kan niet. Ik heb de antenne in kadopapier verpakt (volgens mijn logica mag het dan eerder de kabine in) en ga vroeg inchecken. Thx :)

[ Voor 21% gewijzigd door FFW op 24-05-2017 10:29 ]

Pagina: 1