Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoraBora
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-12-2017
Ik maak gebruik van het T-Mobile Thuis (voorheen Vodafone Thuis).
Op de glasvezelmodem zijn 2 TV aansluitingen, welke ik beide gebruik.

Nu wil ik ook in de tuin TV kijken.
Hier heb ik geen mogelijkheid om bekabeling te leggen.

Met een Devolo PowerLine adapter heb ik in de tuin een WiFi signaal.
Nu kan ik via een smartphone of tablet TV anywhere van T-Mobile gebruiken, maar voor mij geen toegevoegde waarde om TV te kijken op een tablet o.i.d.
Ik wil dus een TV plaatsen.

Kan ik dit oplossen met een Chromecast? Ik heb gelezen dat T-Mobile dit niet ondersteunt, maar er moet toch een oplossing zijn? Desnoods TV Anywhere op een tablet en dan vanuit de tablet naar de TV ...

Wie kan mij helpen met een oplossing?
Dus TV kijken (via TV Anywhere) op een 'normale' TV .. eventueel middels Chromecast of een ander alternatief en hoe e.e.a. aan te sluiten?
Ik wil dus uitgaan van het WiFi signaal in de tuin.

Beste antwoord (via BoraBora op 30-05-2017 11:01)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:51

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
BoraBora schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 16:44:
Kan ik dit oplossen met een Chromecast? Ik heb gelezen dat T-Mobile dit niet ondersteunt, maar er moet toch een oplossing zijn? Desnoods TV Anywhere op een tablet en dan vanuit de tablet naar de TV ...
Je kan dit prima oplossen met een Chromecast, dat wordt ook gewoon ondersteund door de Anywhere app. Ik gebruik het al ruim een half jaar op die manier.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:51

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
BoraBora schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 16:44:
Je kan dit prima oplossen met een Chromecast, dat wordt ook gewoon ondersteund door de Anywhere app. Ik gebruik het al ruim een half jaar op die manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoraBora
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-12-2017
rens-br schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 16:58:
[...]

Werkt inderdaad prima en feilloos .. thnx voor reactie! :)