kt7 bordjes

Pagina: 1
Acties:

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-07 20:34
welke bios versie gebruiken jullie ??
op welk dan ook van de abit moboos kt7 (a,e,raid) ik heb er zelf 2 de ....a/raid en de kt7
ik heb gisteren en vandaag die nieuwste gedl en getest zwaar :r
heb voorlopig op alletwee de standaard er weer op gezet maar je blijf proberen dus mensen vertel eens

Verwijderd

Ik heb altijd de nieuwste (ook beta's) erop staan en heb er nooit problemen mee eigenlijk.

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-07 20:34
die laatste twee zijn een ramp bij mij
kt7_3r.b01
kt7_3r.b02
met de zt serie weinig last eigenlijk b.v.
maar je wilt het laatste he ?

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 20:56 schreef petervandamned het volgende:
die laatste twee zijn een ramp bij mij
kt7_3r.b01
kt7_3r.b02
met de zt serie weinig last eigenlijk b.v.
maar je wilt het laatste he ?
Ja heb nooit ergens last van en vind die nieuwe opties soms wel grappig om mee te klooien (lees tweaken ;))

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:46

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb de gewone KT7, en gebruik de BIOS die er standaard op zat: UL. Hij is oud, maar m'n systeem werkt met alle OS'en stabiel. Hij zit volgepropt met hardware, maar alles is probleemloos. Nieuwe BIOS versies hadden meer nadelen dan voordelen :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Op donderdag 05 juli 2001 21:14 schreef Exirion het volgende:
Ik heb de gewone KT7, en gebruik de BIOS die er standaard op zat: UL. Hij is oud, maar m'n systeem werkt met alle OS'en stabiel. Hij zit volgepropt met hardware, maar alles is probleemloos. Nieuwe BIOS versies hadden meer nadelen dan voordelen :)
Daar sluit ik mij bij aan! Het ook een Abit KT7 met originele BIOS, no probs.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Als je probleemloos wilt blijven met nieuwe features (STR eindelijk werken, scsi/ata-raid probleem opgelost) moet je YP pakken.

Zelf heb ik nu 3R.01 vanwege STR gefixt en nog een aantal dingen. Heb wel een raid-controller maar onvoldoende HDD's :(

Geen problemen tegengekomen, behalve die 100Mhz memory-bug (ondanks alle settings blijft t geheugen op een gewone KT7(-RAID) op 100Mhz lopen.)

• Apestaartje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-01-2020

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

't schijnt dat de YH-versie ook wel OK. is.. :)

X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---

Pagina: 1