Dag allemaal. Ik ben al een lange tijd opzoek naar een nieuwe tv. Net toen ik dacht dat ik dan eindelijk een mooie UHD tv had gevonden bleek ook hier weer van alles aan te "ontbreken". Ik had namelijk de Philips 43pus6401/12 op het oog. Leek een prima tv met hdr ondersteuning. Nu lees ik weer dat een 10 bit panel toch wel echt nodig is, en een hoge brightness ook noodzakelijk is om hdr degelijk te kunnen weergeven. Ik zie door de bomen het bos niet meer, heb al ontzettend veel rond gelezen maar ik kan nu geen besluit meer nemen, wat is nou het handigst?
Budget €500-600
Is het de moeite waard om 5 a 600 euro in een UHD te steken (op het moment), of is een degelijke FHD tv een betere optie? De kijkafstand zal zo'n 2 meter worden, en de tv word aan een muur bevestigd. Ik hoef er geen kabel tv mee te kunnen kijken, alleen streamen vanaf Netflix of de pc. Ik ben opzoek naar een tv tussen de 43 a 55 inch.
Alvast bedankt voor de hulp!
Budget €500-600
Is het de moeite waard om 5 a 600 euro in een UHD te steken (op het moment), of is een degelijke FHD tv een betere optie? De kijkafstand zal zo'n 2 meter worden, en de tv word aan een muur bevestigd. Ik hoef er geen kabel tv mee te kunnen kijken, alleen streamen vanaf Netflix of de pc. Ik ben opzoek naar een tv tussen de 43 a 55 inch.
Alvast bedankt voor de hulp!