Toon posts:

Twijfel tussen Samsung UE43KU6000 en Samsung UE43KU6500

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers
zou u me kunnen helpen een goede keuze te maken op vlak van tv's?

Ik zoek een?
Goede 4k TV, en ik kwam op deze 2 uit.

Wat is je budget?
500 euro, deze 2 tvs kon ik allemaal voor deze prijs vinden

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
ik wil hierop 4k kunnen gamen (ps4 Pro en latere consoles), netflix kijken en ook gewoon tv kijken.

Wat heb je zelf al gevonden?
Deze 2 tv's, en ik twijfel want de ene heeft een curved scherm, terwijl de andere local dimming heeft (wat de curved tv dan niet heeft

Welke vragen heb je hier nog over?
Het zou al heel erg helpen als ik na raad mijn besissing kon maken ;) als u eventueel een andere tv in gedachten hebt die past bij mijn criteria dan mag u dat altijd postten _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Nog een vraag die je zelf nog niet beantwoord hebt: Waarom twijfel je?

Overheen gelezen, excuus. Ik denk dat het toch een persoonlijke smaak is. Zelf zou ik bijvoorbeeld niet voor een curved TV gaan en vind ik Local Dimming dan een mooiere keuze, maar dat is zoals eerder gezegd een persoonlijke smaak.

[ Voor 63% gewijzigd door Slavy op 23-05-2017 10:16 ]

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Slavy schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 10:14:
Nog een vraag die je zelf nog niet beantwoord hebt: Waarom twijfel je?

Overheen gelezen, excuus. Ik denk dat het toch een persoonlijke smaak is. Zelf zou ik bijvoorbeeld niet voor een curved TV gaan en vind ik Local Dimming dan een mooiere keuze, maar dat is zoals eerder gezegd een persoonlijke smaak.
Ik heb nog nooit een curved tv gehad, wat zijn daar zowat de pluspunten van buiten dat het er wat mooier uitziet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 10:19:
[...]

Ik heb nog nooit een curved tv gehad, wat zijn daar zowat de pluspunten van buiten dat het er wat mooier uitziet? :+
Ik zie er persoonlijk geen voordelen van een curved TV in, vandaar dat mijn keuze er niet heen gaat. Ik denk dat dit toch een gevalletje "naar de winkel gaan en kiezen" word. :)

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Slavy schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 10:21:
[...]

Ik zie er persoonlijk geen voordelen van een curved TV in, vandaar dat mijn keuze er niet heen gaat. Ik denk dat dit toch een gevalletje "naar de winkel gaan en kiezen" word. :)
Alright! zal dan eens aan kijken ;) daarbuiten mooie tv's voor te gamen ook?