Windows 10 pro.
Ik heb een hikkende internetverbining tijdens het surfen en FTP-en.
Ook als ik een andere netwerkkaart installeer (wifi of vast), heb ik hetzelfde probleem. Een bestand downloaden geeft soms na 10MB en soms pas na 100MB een netwerkfout.
Internet hikt: een website wordt soms maar half geladen. Dit gebeurt in Firefox, Chrome en Edge.
Bij het FTP-en gaan 100 bestanden goed, maar 1 of 2 worden maar half geupload.
Via mijn normale netwerkverbinding merk ik geen problemen. Ik kan via de verkenner een bestand van 1 Gb zonder (merkbaar?) hikken kopiëren.
Kopiëren via VPN is ook geen probleem.
Internetten via Virtuele machine (Win7) is geen probleem.
In veilige modus internetten is ook geen probleem!
VPN-software verwijderd. Virusscanner verwijderd. Virtualbox verwijderd.
Internetverbinding ligt het niet aan, is op andere pc's en in andere modussen stabiel.
Netwerkkaart: gaat met verschillende netwerkkaarten verkeerd in huidige Win10-versie, maar in bijvoorbeeld veilig modus goed.
Ik snap er niets meer van. Iemand een suggestie?
Ik heb een hikkende internetverbining tijdens het surfen en FTP-en.
Ook als ik een andere netwerkkaart installeer (wifi of vast), heb ik hetzelfde probleem. Een bestand downloaden geeft soms na 10MB en soms pas na 100MB een netwerkfout.
Internet hikt: een website wordt soms maar half geladen. Dit gebeurt in Firefox, Chrome en Edge.
Bij het FTP-en gaan 100 bestanden goed, maar 1 of 2 worden maar half geupload.
Via mijn normale netwerkverbinding merk ik geen problemen. Ik kan via de verkenner een bestand van 1 Gb zonder (merkbaar?) hikken kopiëren.
Kopiëren via VPN is ook geen probleem.
Internetten via Virtuele machine (Win7) is geen probleem.
In veilige modus internetten is ook geen probleem!
VPN-software verwijderd. Virusscanner verwijderd. Virtualbox verwijderd.
Internetverbinding ligt het niet aan, is op andere pc's en in andere modussen stabiel.
Netwerkkaart: gaat met verschillende netwerkkaarten verkeerd in huidige Win10-versie, maar in bijvoorbeeld veilig modus goed.
Ik snap er niets meer van. Iemand een suggestie?
[ Voor 11% gewijzigd door robutt op 23-05-2017 10:02 . Reden: tikfout in de MB's en info over internetverbinding en netwerkkaart toegevoegd. ]