Philips 65PUS7601 of 65PUS8601

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:46
Bij mijn zoektocht naar een vergelijking tussen verschillende Philips tv's kwam ik dit topic tegen. We zijn inmiddels ruim een half jaar verder met gedaalde prijzen.

Ik sta voor een keuze tussen de Philips 65PUS7601 en de 65PUS8601:

65pus8601 voor €1900
+ 4 zijdig ambilight
+ betere speakers?
- local dimming
- ouder model, geen update naar Android 6

65pus7601 voor €1975
+ FALD
+ nieuwer model, inmiddels update voor Android 6
- 3 zijdig ambilight
- speakers

Wat raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ik heb je vraag even afgesplitst naar een eigen topic. Topics van iemand anders overnemen is namelijk niet gebruikelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou als ik jou was in iedergeval een kijkje nemen naar de 65PUS6521, ook een 65 inch scherm, in dit geval 4K, en daarboven nog eens goedkoper... (1499,- bij CoolBlue en Wehkamp), ook 3-zijdig ambilight en een iets ouder model... maar tot zover ik weet is daar wel een update voor naar Marshmallow, want mijn TV van dezelfde generatie, die overigens veel goedkoper is, draait nu ook Marshmallow sinds een paar maanden...

Ik zal nog even voor je kijken naar de andere twee opties die je al had uitgezocht... maar ik denk dat de 65PUS6521 ook wel wat voor je kan zijn...

http://www.philips.nl/c-p...se-ultra-hd/specificaties

P.S. Zorg er even voor dat je het apparaat in het echt ziet... in de range waar je op zoekt zit een ernstig verschil in de Ambilight segmenten... (mijn TV bijvoorbeeld heeft 2 zijdig en heeft 5 LED's die in (maar) twee delen van kleur verwisselen, onderste twee en bovenste drie aan beide kanten...)

Gewoon even als infopuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Persoonlijk zou ik niet snel kiezen voor die type televisies bij een prijs van 1900 euro. Als je dan toch ambilight wilt zou ik voor 1900 euro gaan voor oled. Via de https://rentepunten.ing.nl/productdetails/6726462#129250 scoor je de 55POS901F/12 voor 2400 euro. Claim bij Philips de 500 euro cashback en je zit ook op 1900 euro! Of is die 65 inch echt een harde eis?