Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
waarom wordt er op directx 12 al mijn vram gebruikt waar ik met dezelfde settings op directx 11 de heflt nodig heb ? is dit hoe het werkt op directx 12 of is het nog niet goed geoptimaliseerd ?

ik krijg verder geen framedrops door mijn vram op directx 12 maar het viel me alleen op...

spellen: hitman (2016) - rise of the tomb raider

i7 3770K
evga gtx 980 ti classified
16gb ram

[ Voor 7% gewijzigd door Farabi op 22-05-2017 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:03

nelizmastr

Goed wies kapot

Over de gehele linie geldt dat vrij geheugen verspild geheugen is. M.a.w als je er wat van merkt heb je simpelweg te weinig, merk je niets zit je goed.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
nelizmastr schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 07:59:
Over de gehele linie geldt dat vrij geheugen verspild geheugen is. M.a.w als je er wat van merkt heb je simpelweg te weinig, merk je niets zit je goed.
ik speel op 1080P 60FPS, dus als het goed is heb ik genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:54

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

zodra je vga memory vol zit, gaat hij flushen en krijg je fps drops tot wel <10fps dat geeft choppy gameplay, nu is het meer efficient en verbruikt hij alles, zonder te flushen, optimaal verbruik dus.. wat nelizmastr dus stelt..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:06

Nemesizz

Untouchable

Meeste is toch waarschijnlijk voor caching, dan word de boel ingeladen voor als het nodig is, en niet pas wanneer het nodig is.