Persoonlijk vind ik het vrij lijp staan als iemand achterelkaar aan het posten is, dan zie je dus iemands logo twee keer onder elkaar, is het niet handig om de 2de post automatisch te verwerken in de 1de post?
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Het komt regelmatig voor dat als je iets post of bijvoorbeeld iemand quote dat er net nog iemand in de tussentijd iets gepost heeft.
Als je vervolgens daar op wil reageren (middels een quote o.i.d.) moet je dan je post gaan editten op die quote eriin te frotten? Een nieuwe post is dan wel heel wat makkelijker.
Verder komt het hoogst zelden voor, dat iemand meer dan 1 keer achter zichzelf post.
Verder is het toch niet echt storend?
Als je vervolgens daar op wil reageren (middels een quote o.i.d.) moet je dan je post gaan editten op die quote eriin te frotten? Een nieuwe post is dan wel heel wat makkelijker.
Verder komt het hoogst zelden voor, dat iemand meer dan 1 keer achter zichzelf post.
precies dat bedoel ik: als iemand ertussen door komt staat het niet zo saai, no problem dus.Op donderdag 05 juli 2001 20:54 schreef nelske het volgende:
Het komt regelmatig voor dat als je iets post of bijvoorbeeld iemand quote dat er net nog iemand in de tussentijd iets gepost heeft.
Maar als je dan wilt reageren op een post van een ander die tussen jouw eigen 2 post is gekomen (je 2de post is dus verschoven omdat iemand ondertussen heeft gereageerd) zal men niet eerst quote knop gebruiken >> quote selecteren, quote copyen >> teruggaan >> edit knop klikken van eigen 2de post en dan de boel gaan pasten in de 2de post, als je dan dus iemand quote kan de script er dus voor zorgen dat je quote, die na de 2de post is komen te staan, alsnog in de twee post wordt verwerkt (quote is post 3 voor de duidelijkheid).
Ik hoop dat jullie het snappen, het is namelijk beetje slordig uitgelegd door mij
Verwijderd
Ik snap heel goed wat je bedoelt
(ondanks het warme weer
)
Alleen ik vind (maar dat is een persoonlijke mening) dat 2 losse quotes (dus in 2 posts) duidelijker overkomen in zo'n geval dan wanneer ze in een enkele post staan.
Zeker als je 2 verschillende personen quote.
Alleen ik vind (maar dat is een persoonlijke mening) dat 2 losse quotes (dus in 2 posts) duidelijker overkomen in zo'n geval dan wanneer ze in een enkele post staan.
Zeker als je 2 verschillende personen quote.
ok beter dat je het snapt, want kijk, wat ik bedoel doen "we" (althans ikke dan) de hele tijd al:

hier quote ik twee verschillende mensen, vind ik persoonlijk beter dan dat er twee aparte posts staan, vind je niet ?

hier quote ik twee verschillende mensen, vind ik persoonlijk beter dan dat er twee aparte posts staan, vind je niet ?
Verwijderd
Yep, ik doe dat ook regelmatig, maar soms maak ik er ook wel eens 2 posts van (als het bijvoorbeeld quotes zijn die over heel verschillende zaken gaan).
Ik zie het probleem van meerdere posts niet zo, maar dat kan aan mij liggen
Ik zie het probleem van meerdere posts niet zo, maar dat kan aan mij liggen
Och het is ook niet zo'n groot probleem hoor, dus dat ligt niet aan jou, mijn redeneringen voor deze aanpassing waren:
-overzichtelijker als posts bijelkaar staan van een user, die gemaakt zijn op hetzelfde moment
-staat netter
-soms klikt men op het "verkeerde" knopje - quote dus i.p.v. edit, dat zie je regelmatig gebeuren, aangezien je dit kan vervangen door een spatie (dmv edit'en van bericht) wordt dit ook geplaatst in eerste post en niet in een aparte post en valt het niet op.
-overzichtelijker als posts bijelkaar staan van een user, die gemaakt zijn op hetzelfde moment
-staat netter
-soms klikt men op het "verkeerde" knopje - quote dus i.p.v. edit, dat zie je regelmatig gebeuren, aangezien je dit kan vervangen door een spatie (dmv edit'en van bericht) wordt dit ook geplaatst in eerste post en niet in een aparte post en valt het niet op.
Verwijderd
" Geplaatst door Traag (HGM Softe goederen - 2302) " Hmmmm...Op vrijdag 06 juli 2001 15:37 schreef mxstrAEm het volgende:
sorry maar er is nog niet gereageerd door een mod:
kablam!! ^^
Op vrijdag 06 juli 2001 15:48 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
" Geplaatst door Traag (HGM Softe goederen - 2302) " Hmmmm...![]()
traag, was zo hevig in discussie met nelske
Pagina: 1