Ik was eigenlijk bezig om de mainstream game-pc uit de laatste BBG te bouwen. Maar bij het bestellen van de videokaart loop ik vast, de Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8GB is gewoon nergens verkrijgbaar. Zelfde probleem geldt trouwens voor de MSI Radeon RX 580 Gaming X 8GB die in de review als alternatief genoemd wordt.
De laatste keer dat ik een pc bouwde zat er een Voodoo2 in dus ik ben er een beetje uit.
Zit er verder veel verschil tussen andere RX580 kaarten? Heeft iemand een tip voor een vergelijkbare kaart die wel normaal leverbaar is?
Ik heb de rest van het topic-template weggeknipt trouwens, mijn doel is gewoon om het systeem uit de BBG te bouwen. Een paar tientjes meer uitgeven is geen probleem, maar de stap naar een 1070 lijkt me overkill.
De laatste keer dat ik een pc bouwde zat er een Voodoo2 in dus ik ben er een beetje uit.
Ik heb de rest van het topic-template weggeknipt trouwens, mijn doel is gewoon om het systeem uit de BBG te bouwen. Een paar tientjes meer uitgeven is geen probleem, maar de stap naar een 1070 lijkt me overkill.