Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
TL->WVB
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Jammer dat er verder geen reacties zijn geplaatst, ik ben ook best wel njeieuwschierig naar de werking van deze verven. Met name de magnetische verf.
Ja het werkt maar verwacht er niet veel van
. Wij hebben het thuis in de keuken gedaan, magnetische laag 3/4 keer gedaan, je kunt op sommige plekken wat ophangen (simpel magneet) maar dit werkt niet overal even lekker..
magneetverf werkt waardeloos. Voordat je met een magneet bijvoorbeeld een foto kunt ophangen moet je d'r al zoveel lagen op smeren dat het oppervlak door de vele lagen verf allang niet meer vlak is.
En even dik is als het stuk metaal wat dezelfde functie heeft. 
En waarom lak over krijtbordverf? Dan gaat toch de functie van die krijtbordverf verloren?
En waarom lak over krijtbordverf? Dan gaat toch de functie van die krijtbordverf verloren?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Magneetverf werkt wel maar het heeft niet zoveel kracht. Een tip: grote vlakke magneten gebruiken, dan heb je meer contactoppervlak.
idd als je dit werkend wilt krijgen zou ik op zijn minst rekening houden dat laag 2 t/m 6 magneetverf zijn. Of gewoon een stalen plaat gebruiken (geen RVS) inderdaad.
Een aantal weken geleden heb ik een houtenplaat geschilderd met magneetverf. Totaal 4 lagen magneetverf en daarna 2 lagen latex. Vervolgens extra sterke magneetjes besteld via internet. Dit werkt prima om fotos op te hangen.
Pagina: 1