oud nieuws denk iedereen
maar komt er nou in een nieuwe chipset/kaart van nvidia nu ook ondersteuning voor glide?
maar komt er nou in een nieuwe chipset/kaart van nvidia nu ook ondersteuning voor glide?
http://mrfloris.com
Op donderdag 05 juli 2001 20:32 schreef rob van den broek het volgende:
heb jij een extended winterslaap gehouden ofzo
dit wist je nog niet bedoel je?Op donderdag 05 juli 2001 20:26 schreef Fighter het volgende:
AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch
Verwijderd
Voodoo6 heeft nooit bestaan, je bedoelt de Voodoo5 6000 (met 4 VSA100 chips en 128 MB geheugen)...Op donderdag 05 juli 2001 22:57 schreef alexbl het volgende:
Nvidia schijnt geen 3dfx support te geven voor XP. Da's dus kloten voor iedereen met een Voodoo.
Persoonlijk vind ik di knap associaal. Er zijn complete volkstammen met een Voodoo 1,2 of 3, en veel opportunisten met een Voodoo 4 of 5 (de 6 is volgens mij nooit op de markt gekomen).
Wat is het nu voor moeite om voor die mensen een drivertje te schrijven? Blijkbaar teveel! Schijnbaar moet iedereen aan de GeKracht!
En als je het probeert om een 98 of een 2000 driver geforceerd te installeren is de kans groot dat het werkt, deze zijn gebaseerd op het WDM model die in principe overal moet gaan werken.Op donderdag 05 juli 2001 22:57 schreef alexbl het volgende:
Nvidia schijnt geen 3dfx support te geven voor XP. Da's dus kloten voor iedereen met een Voodoo.
Persoonlijk vind ik di knap associaal. Er zijn complete volkstammen met een Voodoo 1,2 of 3, en veel opportunisten met een Voodoo 4 of 5 (de 6 is volgens mij nooit op de markt gekomen).
Wat is het nu voor moeite om voor die mensen een drivertje te schrijven? Blijkbaar teveel! Schijnbaar moet iedereen aan de GeKracht!
Klopt, zowel de originele 3dfx drivers voor Windows 2000 als de drivers die x3dfx later heeft uitgebracht werken in 2D prima, alleen in bv Tony Hawk 2 en in 3Dmark heb ik problemen (verder weinig geprobeerd): in TH2 krijg ik overal gekleurde driehoeken door m'n scherm, in 3Dmark 2001 zijn sommige schaduwen paars en in 3Dmark 2000 zit om elk object een doorzichtig vak heen. Klopt dus niet echt veel vanOp donderdag 05 juli 2001 23:06 schreef Sinclair het volgende:
[..]
En als je het probeert om een 98 of een 2000 driver geforceerd te installeren is de kans groot dat het werkt, deze zijn gebaseerd op het WDM model die in principe overal moet gaan werken.
Kwestie van proberen.
Verwijderd
Ik denk dat we de eerste kaart van nVidia met 3dfx invloed pas over een jaar zullen zien. Meestal duurt een ontwikkeling van een nieuwe kaart 1 tot 2 jaar, afhankelijk van de vernieuwingen die doorgevoerd worden.Op donderdag 05 juli 2001 20:47 schreef Fighter het volgende:
ik stel toch gewoon een vraag? leest niemand dit topic door ofzo? maar misschien had ik ook een iets andere titel moeten kiezen.
Tja, met zo een opmerking ga ik je dus niet meer verder helpen. Het is internet schatje, 80% is engels.Op donderdag 05 juli 2001 20:30 schreef Fighter het volgende:
maar dan moet ik van die lappen engelse tekst door gaan lezen waarschijnlijk
heb niet zo'n zin in eigenlijk
http://mrfloris.com
Verwijderd
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq