Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

4G router voor VoLTE

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Batyka
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 29-08-2024
Mijn vraag
...
Ben op zoek naar een 4G router (zonder vast net) waarmee ik met het mobiele nummer van de ingestoken simcard kan bellen en gebeld worden. Kent iemand misschien zo'n router?

Alle reacties

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Dat heet een telefoon?

• chup5528
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-11 19:25
pricewatch: Apple iPhone 7 32GB Zwart
;)

Hotspot en gaan?

Edit: als je dan toch een 4G router wilt hebben, plus een mobiele telefoon op dat abonnement:
- KPN Zakelijk Mobiel Onbeperkt (10GB/€45,- ex BTW per maand) abonnement
- KPN groep-SIM (€5,- per maand, gebruikt data van je hoofdabonnement)
- Willekeurige 4G router

[ Voor 48% gewijzigd door chup5528 op 22-05-2017 19:38 ]

• Batyka
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 29-08-2024
De bedoeling is om dit te gebruiken i.p.v. een vast modem/router. De 4G routers die ik kan vinden geven alleen data door.
Bellen is wel mogelijk via VoIP, ik gebruik daar nu voor Freevoicedeal.nl, het verkrijgen van een voipnummer echter om te bellen is een probleem dat opgelost kan worden middels extra kosten.
Een betere oplossing voor mij is via 4G bellen(VoLTE) omdat ik een ongelimiteerd bellen abonnement van Tmobile heb voor Europa. De Fritzbox 7490 met UMTS/LTE dongle biedt die mogelijkheid. Maar beter zou het zijn wanneer dit geïntegreerd is in de Router er zijn trouwens nog meer redenen te noemen, vandaar mijn vraag. De MVBR1517 van Netgear is er zo een maar deze lijkt van de aardbodem verdwenen.

[ Voor 82% gewijzigd door Batyka op 28-05-2017 12:34 ]

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:30
Neehoor,

Nummertje kopen bij cheapconnect, kost je €10 per jaar, op dat nummer kun je gebeld worden

Ik ben zo al 10 jaar bereikbaar via de vaste lijn (eerst budgetphone, en toen overgestapt naar cheapconnect)

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi