Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Exchange 2016] Out of office binnen en buiten organisatie

Pagina: 1
Acties:

• tel2
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-07 06:43
Goedemiddag,

Wij hebben meerdere e-mail domeinen op onze Exchange server. Wanneer een gebruiker van bedrijf A zijn out of office aanzet dan ontvangt de gebruiker met een e-mail adres bij bedrijf B de tekst die gebruiker A in Outlook bij "binnen mijn organisatie' op geeft.

Email adres gebruiker A: gebruikera@bedrijfa.nl
Email adres gebruiker B: gebruikerb@bedrijfb.nl

Is het mogelijk dat de gebruiker bij bedrijf B de tekst krijgt die gebruiker van bedrijf B opgeeft bij 'buiten mijn organisatie', bijvoorbeeld op basis van het e-mail domein?

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 16:59

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Als de medewerkers van bedrijf B in dezelfde Exchange organisatie als bedrijf A zitten, dan werkt het inderdaad zoals je beschreven hebt.

Als je dat gedrag wilt veranderen, lukt dat niet met de standaard methodes. Hooguit dat je gebruikers iets kunnen met custom autoreply rules.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• tel2
Question Mark schreef op maandag 22 mei 2017 @ 15:48:
Als de medewerkers van bedrijf B in dezelfde Exchange organisatie als bedrijf A zitten, dan werkt het inderdaad zoals je beschreven hebt.

Als je dat gedrag wilt veranderen, lukt dat niet met de standaard methodes. Hooguit dat je gebruikers iets kunnen met custom autoreply rules.
Ik kon er ook al niets over vinden via Google en was er al bang voor. Ze zitten op dezelfde Exchange server. :/

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-11 13:26
Dit is dan wel voor 2010, maar het principe erachter zal ongeveer hetzelfde blijven : https://jaapwesselius.com...g-hosted-exchange-part-v/

• tel2
Killah_Priest schreef op maandag 22 mei 2017 @ 18:44:
Dit is dan wel voor 2010, maar het principe erachter zal ongeveer hetzelfde blijven : https://jaapwesselius.com...g-hosted-exchange-part-v/
Aha, er zijn dus mogelijkheden al zijn ze niet eenvoudig. Ik ga er naar kijken, bedankt!.