Wat ga je met je laptop doen?
Zoals in de titel staat beschreven, ga ik de laptop vooral gebruiken voor office-taken en photoshop. Verder kijk ik soms een serietje. En als het heeeel misschien kan Rocket League spelen, maar verder games spelen wordt lastig vanwege het budget
Daarvoor wil ik later zelf een PC in elkaar gaan zetten.
Wat is je budget?
+- 400/450 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, naar school
Vereiste
Schermgrootte: liefst rond de 14 tot 15 inch
Resolutie: Als het kan 1080p, mag ook minder
Accuduur: maakt niet uit, vaak is er stopcontact binnen bereik
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen merkvoorkeur, onlangs een Medion terug gestuurd, dus liever geen Medion voor mij.
Had de lenovo ideapad 110-15ISK 80UD0164MH op het oog, vanwege 6GB werkgeheugen, kleine I3 processor. Ik weet dat Medion van Lenovo is, dus dat ik misschien hetzelfde risico loop als de vorige laptop.
pricewatch: Lenovo Ideapad 110-15ISK 80UD0164MH
Zoals in de titel staat beschreven, ga ik de laptop vooral gebruiken voor office-taken en photoshop. Verder kijk ik soms een serietje. En als het heeeel misschien kan Rocket League spelen, maar verder games spelen wordt lastig vanwege het budget
Wat is je budget?
+- 400/450 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, naar school
Vereiste
Schermgrootte: liefst rond de 14 tot 15 inch
Resolutie: Als het kan 1080p, mag ook minder
Accuduur: maakt niet uit, vaak is er stopcontact binnen bereik
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen merkvoorkeur, onlangs een Medion terug gestuurd, dus liever geen Medion voor mij.
Had de lenovo ideapad 110-15ISK 80UD0164MH op het oog, vanwege 6GB werkgeheugen, kleine I3 processor. Ik weet dat Medion van Lenovo is, dus dat ik misschien hetzelfde risico loop als de vorige laptop.
pricewatch: Lenovo Ideapad 110-15ISK 80UD0164MH
[ Voor 8% gewijzigd door koenonline55 op 22-05-2017 15:31 ]