Toon posts:

Far cry Primal en mijn toetsenbord.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ,

Sinds een paar dagen speel ik far cry Primal op mijn pc en als ik klaar ben en mijn pc afsluit dan werkt mijn toetsenbord niet/ niet goed meer.
Als ik dan naar schermtoetsenbord wil om in te loggen moet ik soms 50 keer op die toets knallen om hem te activeren..
Ik heb met andere spellen nooit last gehad van dit probleem.
Soms als ik mij n pc met rust laat werkt het de andere dag wel weer...maar ook niet altijd...
Ik heb een Trust gxt 280 toetsenbord.
Iemand een idee hoe dit te verhelpen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 16:26
Wat heb je zelf al ondernomen om het probleem te proberen te verhelpen?
Welk OS?
Welke hardware(rest van het systeem)?
Heb je de drivers al eens opnieuw geïnstalleerd?
Gebeurd het ook als je Far Cry niet hebt gespeeld?

Welkom op tweakers.net, zoals ook in het beleid staat verwachten we wel enige inzet op dit forum.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
-> SPV en geef ook even aan wat je zelf al gevonden hebt op het internet, wat je geprobeerd hebt en wat het resultaat was. We zijn geen helpdesk-forum, dus enige eigen inzet en voldoende informatie geven zijn hier wel vereisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een aantal dagen bezig op het internet om ook maar iets te vinden wat er enigzins mee te maken heeft.
Maar ik kan totaal niets vinden.
Ik heb het spel geinstalleerd en toen ik klaar met spelen was kon ik nog gewoon uitloggen.
'S morgens opnieuw pc opgestart maar toen bleek dat mijn toetsenbord op sommige toetsen niet reageerde en op andere weer wel...
Zo werd mijn spatie ineens een letter...(ik weet niet welke want ik krijg slechts stippen te zien als ik mijn naam of wachtwoord probeer te typen)
Vervolgens drivers van van alles geupdate ( videokaart , een nvidea gtx 760) zover dat kon en pc opnieuw opgestart.
Het scheen in 1e instantie te werken maar zodra ik far cry weer gespeeld had was het weer mis...
Vervolgens heb ik het spel eraf gehaald , alles werkte.
Het spel weer opnieuw geinstalleerd en na het spelen ging het weer mis.
Toen zelfs een clean instal van windows gedaan, alles opnieuw geupdate en weer spel geinstalleerd.
Probleem leek opgelost maar na spelen weer foute boel.
Nu is t zelfs zover dat ik helemaal niet meer in mijn computer kan komen , zelfs met schermtoetsenbord niet meer want die doet nu precies hetzelfde als mijn toetsenbord.
Ik kan helaas verder geen specs geven want ik kan dus niet in mijn pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maykel_Melis
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-09 22:12
Misschien een ander toetsenbord proberen? Een simpel dingetje hoeft niets te kosten.
Kijk even of het aansluiten op een andere USB poort effect heeft.

[ Voor 22% gewijzigd door Maykel_Melis op 22-05-2017 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik inmiddels er wel uit bent.
Ik wilde bij alternate even een nieuw toetsenbord kiezen en kwam mijn toetsenbord daar tegen en toen ik hem kocht was hij zo nieuw dat er nog geen reviews van andere kopers stond.
Inmiddels wel wat reviews en tot mijn verbazing zag ik dag er meerdere mensen last hadden van uitval , crashes en ook mijn probleem dus.
Vanmorgen pc opgestart zonder toetsenbord en ik kon meteen inloggen met het schermtoetsenbord.
Ik ga vanmiddag een ander toetsenbordje halen en hoop dan van het probleem af te zijn.
Bedankt in ieder geval voor het meedenken 😉😉😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Super! :)
Pagina: 1