Hier zal iedereen op de hoogte zijn van de aanstaande afschaffing roamingtarieven. Nu wordt dit overal vertaald als 'bellen in buitenland goedkoper', maar ik heb meer interesse in de verandering voor bellen naar het buitenland. Zolang ik in Nederland ben zal de wijziging niets veranderen, maar hoe zit dat wanneer ik in het buitenland ben? In veel gevallen was het maximum EU tarief (6 cent) voordeliger dan het Nederland->Buitenland tarief. Ga ik er op achteruit? Ik ben wat aanbieders en vergelijkingssites afgegaan maar niemand lijkt het hier over te hebben.
Tweede vraag, ook omdat dit (vziw) nooit op vergelijkingssites terugkomt: heeft iemand tips voor mensen die weleens/meestal naar het buitenland bellen? Heb het voor een aantal aanbieders vergeleken, maar dacht dat misschien hier mensen met meer kennis zitten. Ben bekend met de Lebara's en Lyca's maar vroeg me af of dat inderdaad alles is. Binnen bundel buitenland bellen of voor redelijk tarief (50 cent + lijkt niets bijzonders te zijn...) denk ik dan aan.
Tweede vraag, ook omdat dit (vziw) nooit op vergelijkingssites terugkomt: heeft iemand tips voor mensen die weleens/meestal naar het buitenland bellen? Heb het voor een aantal aanbieders vergeleken, maar dacht dat misschien hier mensen met meer kennis zitten. Ben bekend met de Lebara's en Lyca's maar vroeg me af of dat inderdaad alles is. Binnen bundel buitenland bellen of voor redelijk tarief (50 cent + lijkt niets bijzonders te zijn...) denk ik dan aan.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos