Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruben99
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 27-05 23:16
Mijn vraag
als ik op steam heroes and generals wil spelen krijg ik iedere keer kan uitvoerbaar bestand niet vinden wat kan ik hier aan doen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
steam.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb de integriteit van de spelcache gecontroleerd en de game volledig opnieuw gedownload.
hij start daarna wel op maar als ik mijn pc weer afsluit en opnieuw opstart krijg ik weer het zelfde.

ik weet dat er meerdere topics zijn over dit onderwerp maar dat komt neer op opnieuw downloaden of integriteit van de spelcache controleren en dat werkt niet goed.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-06 09:04
Steam support geeft aan dat ook een virusscanner in de weg kan zitten:

https://support.steampowe...le.php?ref=8676-EFLX-7453

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruben99
helaas het is niet een firewall of virusscanner die in de weg zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruben99
ik kan het spel ook spelen als ik heb opnieuw instaleer tot ik mijn pc weer afsluit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Heb je al eens geprobeerd om je game files te verifien?

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruben99
integriteit van de spelcache bedoel je??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruben99
weet iemand een oplossing want als in heroes and generals wil spelen moet ik het steeds opnieuw de integriteit van de spelcache uitvoeren/opnieuw downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-06 15:27
Je zou kunnen proberen de appcache te verwijderen uit je steam folder, vervolgens verify intergity wachten en dan weer proberen.

Andere mensen geven aan dat je het ook direct uit de steam folder kan launchen C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Heroes & Generals, of iets daarop en dan tijdens het starten kan het zijn dat die vastloopt op een plugin en dat moet je de H&G sync sluiten.

Hier is het topic wat ik heb gevonden, of het werkt geen idee. Ik speel het niet. Dus dit was het beste wat ik on vinden.
https://heroesandgenerals...-game-missing-executable/

PS. Eerste link die ik gevonden heb, 9 van de 10 keer staat de oplossing daar wel in.

[ Voor 6% gewijzigd door Kadardar op 23-05-2017 16:40 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Als je een nieuw bericht schrijft en je bent al de laatste poster (dubbelposten dus, zoals 2 keer hierboven^^ ) dan verzoeken we je om je laatste bericht te wijzigen en daar de nieuwe informatie aan toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruben99
ik begrijp wat je bedoelt het was ook omdat er niet meer op werd gereageerd.
ondanks dat had ik het bij de eerst keer dubbelposten het aan kunnen passen.
sorry hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torac
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14-06 17:02
Ik zelf heb dit probleem ook gehad! Ik heb ook een oplossing gevonden... Ga naar Steam -> library -> druk rechter muis knop (op de naam van de game) -> Dan krijg je verschillende tabjes klik op de bestanden tab -> browse lokale bestanden -> nu heb je een windows verkenner open staan met alle bestanden van heroes and generals (VERWIJDER NIET zomaar bestanden! Dit kan verkeert uitpakken!) ga nu naar hngdesktop.exe -> rechter muis knop -> kopieeren naar bureau blad. Nu komt er een snelkoppeling op je bureau blad! Als je nu deze game wilt spelen (heroes and generals) klik je deze snelkoppeling. Het zou kunnen je steam status niet verandert naar: *naam* speelt nu ... Dit kan je alsnog verhelpen door via de steam launcher te runnen waardoor het schermpje niet op komt dagen maar je status wel verandert.

Mocht dit hebben geholpen hoor ik het graag!
Lukt het niet kun je mij altijd een berichtje op tweakers sturen.

Gr,
Torac
Pagina: 1