Toon posts:

Tertris op de GB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn hier nog teris-addicts? Ik vind dit dus een van de beste spellen die ik ken: eenvoudig, verveelt nooit, en overal mee te nemen.

Record: 200100 punten

Wie doet beter >:)

Verwijderd

Komt ie ook voor de gba? Tetris is echt zo een vakantie spelletje.. Lekker voor op het strand ofzo..

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 16:31
[b]Op donderdag 05 juli 2001 20:10 Record: 200100 punten

Wie doet beter >:)
kan me nog iets in de 300.000 herinneren level 28.
leuk voor even, maar gaat nu wel snel vervelen.

Verwijderd

Tetris, ik speel het nu hooguit ;) nog maar twee uur per week. Ik heb ooit boven de 460.000 (!!!) gehaald. Het blaadje waarop ik de precieze score heb opgeschreven ben ik kwijt. Maar ik geloof niet dat ik het afgelopen jaar boven de 350.000 ben geweest. ;( . De GB (van mijn broertje) begint ook wel een beetje uit elkaar te vallen. Al een paar kolommen pixels uitgevallen enzo. Gelukkig de GBA binnenkort denk ik. Niet dat Tetris in kleur met 3d geluid me iets boeit. :P

Verwijderd

an me nog iets in de 300.000 herinneren level 28.
leuk voor even, maar gaat nu wel snel vervelen.
Level 28 :? Ik neem aan dat dat niet met de originele versie van tetris is (uit 1989), maar met Tetris DX (of hoe die ook heet).

Mijn record met originele Tetris is 206 lijnen :P (216 met gamegenie, maar dat telt niet)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 05 juli 2001 20:37 schreef Aspi het volgende:
Komt ie ook voor de gba? Tetris is echt zo een vakantie spelletje.. Lekker voor op het strand ofzo..
Was de GBA niet backwards compatible, zodat je alle GB spelletjes ook op daarop kunt spelen, of vergis ik me nu met een andere console :? (ps2 iig wel, maar ik dacht dat er nog een of andere nieuwe console backwards compatible was)

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 16:31
Op donderdag 05 juli 2001 22:25 schreef ptaverne het volgende:

[..]

Level 28 :? Ik neem aan dat dat niet met de originele versie van tetris is (uit 1989), maar met Tetris DX (of hoe die ook heet).

Mijn record met originele Tetris is 206 lijnen :P (216 met gamegenie, maar dat telt niet)
jah, tetris dx. maar dat hoort toch niks uit te maken?

Verwijderd

Tetris DX gaat geloof ik tot level 30.

Met de originele Tetris is het op level 22 al fysiek onmogelijk om nog een lijn te maken. De blokjes vallen dan zo snel dat je ze niet meer aan de buitenkanten kan krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 06 juli 2001 11:34 schreef ptaverne het volgende:
Tetris DX gaat geloof ik tot level 30.

Met de originele Tetris is het op level 22 al fysiek onmogelijk om nog een lijn te maken. De blokjes vallen dan zo snel dat je ze niet meer aan de buitenkanten kan krijgen.
Met de gewone teritris heb ik level 19 high 0 eens uitgespeeld, dat was iig nog vrij goed te doen. Alleen best geen fouten maken dan. :)

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:07

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

GBA is 99.9% compatible met de oudere GB's ja.. dus Tetris en Tetris DX zullen wel lopen.. mijn Metal Gear Solid (voor GBC) loopt in ieder geval perfect op de GBA

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1