Goedendag,
Ik heb voor school een HP Omen 15-ax009ng gekocht
Mijn Specificaties:
Intel i7-6700HQ (quad)
Nvidia Geforce GTX 960M (4GB)
16 GB Ram (2x8GB DDR4)
Samsung m.2 ssd 256 GB
HGST HTS721010A9E630 - 1TB Hardeschijf
Nu is het probleem, als ik in VMware een virtuele machine maak bijvoorbeeld Windows 10 op mijn ssd is hij bloedsnel.
nu is het probleem dat de ssd super snel vol is met een paar virtuele machines dus installeer ik de machines op mijn hdd. maar als ik de machines op de hdd installeer dan is die machine bijna niet te gebruiken zo traag is hij
ik heb al geprobeerd iets te vinden maar heb niks kunnen vinden daarom vraag ik het hier maar
Op mijn host machine geeft de taskmanager ook geen aparte dingen aan en de disk usage is op de hdd ook gewoon normaal
ik hoop dat hiervoor een oplossing te vinden is
Alvast bedankt
Ik heb voor school een HP Omen 15-ax009ng gekocht
Mijn Specificaties:
Intel i7-6700HQ (quad)
Nvidia Geforce GTX 960M (4GB)
16 GB Ram (2x8GB DDR4)
Samsung m.2 ssd 256 GB
HGST HTS721010A9E630 - 1TB Hardeschijf
Nu is het probleem, als ik in VMware een virtuele machine maak bijvoorbeeld Windows 10 op mijn ssd is hij bloedsnel.
nu is het probleem dat de ssd super snel vol is met een paar virtuele machines dus installeer ik de machines op mijn hdd. maar als ik de machines op de hdd installeer dan is die machine bijna niet te gebruiken zo traag is hij
ik heb al geprobeerd iets te vinden maar heb niks kunnen vinden daarom vraag ik het hier maar
Op mijn host machine geeft de taskmanager ook geen aparte dingen aan en de disk usage is op de hdd ook gewoon normaal
ik hoop dat hiervoor een oplossing te vinden is
Alvast bedankt