Jezus wat zijn we onproffesioneel

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

• Xoverride
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-11 09:47

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Waarom nou weer een topic dichtgooien in SG als er al een ander topic van open staat in HK.

Misschien kunnen er wel een heleboel mensen niet in HK http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/177295

slaat echt helemaal nergens op gewoon..

Is ook een beetje lullig voor de mensen die er niet in kunnen.. zo van ga hier maar kijken , oh wat jammer jullie kunnen hier niet in ..

Verwijder dan gewoon het totale bericht uit de database, of zijn jullie toch weer niet zo technisch aangelegd

Jezus.. wat een gepruts hier sinds die HK hier is..

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Weer die discussie over HK.

Als je er nog niet in kan is het gewoon jammer.

Misschien moet je je ook wat meer op je andere hobby's gaan richten ?
Punniken , Borduren , Kantklossen, theezakjes vouwen
;)

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11 16:52
Dit komt echt bijna dagelijks voor geloof ik sinds de HK er is, lees de FAQ en daar staat het echt haarfijn uitgelegd, veel succes met behalen van 150 nuttige posts :)

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Op donderdag 05 juli 2001 20:07 schreef Pizzaman het volgende:

Misschien moet je je ook wat meer op je andere hobby's gaan richten ?
[..]

;)
Beetje beidehante opmerking..

HK discussies horen idd wel in HK thuis, en dus sta ik wel achter pizzaman.

http://mrfloris.com

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op donderdag 05 juli 2001 20:09 schreef xiphoid het volgende:

[..]

Beetje beidehante opmerking..

HK discussies horen idd wel in HK thuis, en dus sta ik wel achter pizzaman.
Misschien een beetje bijdehand maar je wordt er op een gegeven moment toch moe van...

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
[topic=172463] :z :Z

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Ik word moe van al die assertieve reacties die nergens op slaan..

Als je de topic titel leest en je wordt er zo moe van , waarom post je er dan in... :?

misschien moet jij wel een andere hobby hebben ..!!!

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Op donderdag 05 juli 2001 20:15 schreef Bulldog het volgende:
[topic=172463] :z :Z
Ja die faq heb ik gelezen ja, ik post hier ook mijn reactie erop.. daar is LA toch voor, voor al je klachten ed... nou bij deze dan

IK post niet dat ik een nieuwe bril wil gaan kopen omdat ik de faq niet kan lezen, ik post dat ik het ONPROFFESIONEEL vind wat er allemaal gebeurt.

Verwijderd

Nou vertel dan maar hoe het wel moet. HK is voor minder zinnige topics, normaal werden dat soort topics gesloten omdat HK er niet was.

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Op donderdag 05 juli 2001 20:10 schreef Pizzaman het volgende:

[..]

Misschien een beetje bijdehand maar je wordt er op een gegeven moment toch moe van...
idd.

http://mrfloris.com

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Op donderdag 05 juli 2001 20:36 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Nou vertel dan maar hoe het wel moet. HK is voor minder zinnige topics, normaal werden dat soort topics gesloten omdat HK er niet was.
Nou net als met SG. alle huidige geregistreerde gebruikers moegen er wel in en daarna geregistreede gebruikers niet.

Topics van topicstarters geopend door een gebruiker die wel in SG kan maar niet in HK en de post blijkt niet geschikt voor HK.. verwijderen uit Datbase dus geen slotje, maar gewoon weg ermee.

Er wordt zo hard geroepen dat HK niets bijzonders is en het is een privilege om er in te mogen, prima! whatever, ik hoef er echt niet persee in, maar confronteer de gebruikers niet elke keer aan die %^$^#^ HK

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

[kan het niet laten met dit mooie weer modus]
Onproffesioneel is dus met 1 'f' en 2 's'en en wordt dus --> onprofessioneel.
[/kan het niet laten met dit mooie weer modus]

Daarnaast snap ik het probleem niet. Je mag in de HK als je genoeg posts hebt en je hebt simpelweg pech als jij als SG-only mannetje een HK topic opent in SG. Dan wordt ie verplaatst of op slot gezet.
Dan hebben anderen er iig nog iets aan en in het geval van een slotje is dan iig nog duidelijk WAAR het topic is en WAAROM het dicht is.

Anders krijg je weer vragen in de zin van 'waar is mijn topic heen?' ed.

Ik vind verwijderen juist onprofessioneel. In de zin van "Het is niet goed genoeg dus ik gooi het maar weg".

Verwijderd

Beetje kinderachtig dat je eerst 150 posts moet halen om HK in te mogen. Waarom eigenlijk? Nu zie je toch in harde waren enz.. allemaal van die rare reply's zoals "haha" enz... Het is gewoon smerig dat je eerst 150 posts moet hebben.

Zie dit niet als een aanval ofzo ;)

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 05 juli 2001 20:52 schreef Konijn het volgende:
Nu zie je toch in harde waren enz.. allemaal van die rare reply's zoals "haha" enz... Het is gewoon smerig dat je eerst 150 posts moet hebben.
Punt 1: Dat soort mensen worden er met imho redelijk succes uitgepikt en krijgen meteen een HK-ban. Als je mensen ziet die dat stelselmatig doen mag je daar melding van maken in [forum=26]

Punt 2: Ik denk dat het vaak genoeg uitgelegt is dat we op deze manier de die hard onzinners niet meer willen lokken.

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Aan 1 kant is er wat voor te zeggen, maar je ziet de laatste weken een stortvloed aan mensen in de techforums die zo aan hun posts proberen te komen, wat mij betreft had men beter kunnen zeggen dat iemand minimaal een halfjaar geregistreerd moet zijn ofzo.

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Op donderdag 05 juli 2001 20:50 schreef IceStorm het volgende:
[kan het niet laten met dit mooie weer modus]
Onproffesioneel is dus met 1 'f' en 2 's'en en wordt dus --> onprofessioneel.
[/kan het niet laten met dit mooie weer modus]

Daarnaast snap ik het probleem niet. Je mag in de HK als je genoeg posts hebt en je hebt simpelweg pech als jij als SG-only mannetje een HK topic opent in SG. Dan wordt ie verplaatst of op slot gezet.
Dan hebben anderen er iig nog iets aan en in het geval van een slotje is dan iig nog duidelijk WAAR het topic is en WAAROM het dicht is.

Anders krijg je weer vragen in de zin van 'waar is mijn topic heen?' ed.

Ik vind verwijderen juist onprofessioneel. In de zin van "Het is niet goed genoeg dus ik gooi het maar weg".
Bedankt dat je me op mijn spelfoutje attendeert, erg solidair van je...

Het punt is, de gebruiker die niet in HK kan heeft er niets aan als je het verplaatst.. waar gaat het nou allemaal hier om..
ik zeg niet dat ALLES maar moet kunnen, maar dit gaat gewoon te ver...

Je hoort het toch van alle kanten, iedereen wordt ziek van die HK en al die bullshit eromheen..

Het is gewoon vreemd en zit niet professioneel(ik kan het wel) in elkaar.

Er is niet gedacht in de kant van de gebruiker en dat vind ik slecht.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:15

Daniel

Kapitein NCC-1701
Integendeel zelfs. Een topic dat niet in SG past kan op twee manieren behandeld worden:
Move naar HK of een slot in SG.

In dat laatste geval heeft helemaal niemand er iets aan. Bij een HK-move kunnen in ieder geval de mensen die wel HK-toegang hebben er nog "profijt" van hebben.

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 05 juli 2001 20:57 schreef Xoverride het volgende:
Sorry dat ben ik NIET met je eens. Toen het onzinforum en kloontjes gesloten werd is er HEVIG geprotesteerd en dan druk ik me nog zacht uit.
Alleen hadden wij als crew geen zin in nog een onzinforum in dezelfde vorm als dat ie tot dan toe steeds gegoten was.

We hebben toen bedacht dat je eerst je 2 maanden 'nuttig' mag maken (om het zo maar te zeggen) en dan pas het recht krijgt om ook een beetje te socializen.

Naar mijn idee is er dus juist wel over de gebruikerskant nagedacht. Hooguit niet zoals jij zou willen.

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Op donderdag 05 juli 2001 21:02 schreef IceStorm het volgende:

Naar mijn idee is er dus juist wel over de gebruikerskant nagedacht. Hooguit niet zoals jij zou willen.
En ik ben de gebruiker.. en ontevreden en velen met mij... dus is jullie missie gelukt

NEE! dus.. mooie opties hebben jullie allemaal bedacht..
Lijkt een beetje op de NS hebben ook allemaal 'goede' plannen alleen de reizigers zijn de dupe..

het sleutelwoord is 'mismanagement'

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:50

Arno

PF5A

Xoverride,

Ik volg deze draad nu al even en het valt me op dat jij hier alleen maak kwaad bloed zet bij de users en de crew. Hierbij het verzoek om ff te relaxen.... ga ff weg bij je PC en ga even lekker om de hoek een frisse neus halen :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Op donderdag 05 juli 2001 21:21 schreef Traag het volgende:
Xoverride,

Ik volg deze draad nu al even en het valt me op dat jij hier alleen maak kwaad bloed zet bij de users en de crew. Hierbij het verzoek om ff te relaxen.... ga ff weg bij je PC en ga even lekker om de hoek een frisse neus halen :P
Het kwade bloed is er bij mij ook wel ingezet btw, maar je hebt wel gelijk, zit me behoorlijk op te fokken hier..

heel even dan, die frisse neus, maar niet te lang

Verwijderd

Ik durf het bijna niet te vragen... maar....hoeveel posts moet ik nog voor HK? :)

• Arno

Arno

PF5A

Op donderdag 05 juli 2001 21:27 schreef Konijn het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen... maar....hoeveel posts moet ik nog voor HK? :)
-1 Overbodig

Gelieve dit soort opmerkingen even achterwege te laten in een serieuze topic als deze

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 21:28 schreef Traag het volgende:

[..]

-1 Overbodig

Gelieve dit soort opmerkingen even achterwege te laten in een serieuze topic als deze
Grrr... rot op met je -1 enzz...

• Arno

Arno

PF5A

Beginnen we nu ook nog te flamen?? Daar zijn we op GoT helemaal niet van gediend!

Jeremy Clarkson

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op donderdag 05 juli 2001 21:29 schreef Konijn het volgende:

[..]

Take a deep breath and count to 10...

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Idd.
Deze discussie is nu al zo vaak gevoerd, wij beginnen er redelijk genoeg van te krijgen. Ik iig zeker.

[topic=172463]

Hier staat het waarom. Niet mee eens? Tja, heel vervelend, al die argumenten hebben we nu al wel een keer of 20 gehoord, we komen er voorlopig niet op terug. That's it!

Kortgezegd: "ik/hij kan HK nog niet in dus het is oneerlijk dat blabla [vul 'oneerlijke' beslissing in]" = onzin. Het is toch ook niet oneerlijk dat de supermarkt sigaretten verkoopt? "Want mensen onder de 16 mogen dat helemaal niet kopen en dan is het oneerlijk als je het wel aan een ander verkoopt die er wettelijk gezien wel recht op heeft"? Nog grotere onzin.

Het valt toch elke keer weer op dat de grote meerderheid heel tevreden is met het huidige beleid en dat het elke keer een handjevol mensen is dat hier steen en been komt klagen, ook nog eens mensen die het erg onredelijk/moeilijk/lastig vinden om aan de HK voorwaarden te voldoen. Misschien dat deze lieden zich eens kunnen afvragen of ze zich wel op het juiste forum bevinden.

Owja, en konijn: "rot op met je [vul nog 'onredelijker' beslissing in]", dat zeg je maar tegen je hond, buurvrouw of demente oma, maar niet tegen mijn collega. Waarschuwing #1

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Op donderdag 05 juli 2001 21:30 schreef Traag het volgende:

[..]

Beginnen we nu ook nog te flamen?? Daar zijn we op GoT helemaal niet van gediend!
Oh jawel hoor!

Voor al je FLAMES, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande ons mooie forumpje.

ahum, was lekker die frisse neus

• Arno

Arno

PF5A

Owja, en konijn: "rot op met je", dat zeg je maar tegen je hond, buurvrouw of demente oma, maar niet tegen mijn collega. Waarschuwing #1
Choeso jei :) Jotti is liev O+

Jeremy Clarkson

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 21:31 schreef Jotti het volgende:

Owja, en konijn: "rot op met je [vul nog 'onredelijker' beslissing in]", dat zeg je maar tegen je hond, buurvrouw of demente oma, maar niet tegen mijn collega. Waarschuwing #1
Mag ik jou nu ook een waarschuwing geven vanwege een flame? buurvrouw, demente oma, hond.

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Op donderdag 05 juli 2001 21:31 schreef Jotti het volgende:
Idd.
Deze discussie is nu al zo vaak gevoerd, wij beginnen er redelijk genoeg van te krijgen. Ik iig zeker.

[topic=172463]

Hier staat het waarom. Niet mee eens? Tja, heel vervelend, al die argumenten hebben we nu al wel een keer of 20 gehoord, we komen er voorlopig niet op terug. That's it!

Kortgezegd: "ik/hij kan HK nog niet in dus het is oneerlijk dat blabla [vul 'oneerlijke' beslissing in]" = onzin. Het is toch ook niet oneerlijk dat de supermarkt sigaretten verkoopt? "Want mensen onder de 16 mogen dat helemaal niet kopen en dan is het oneerlijk als je het wel aan een ander verkoopt die er wettelijk gezien wel recht op heeft"? Nog grotere onzin.

Het valt toch elke keer weer op dat de grote meerderheid heel tevreden is met het huidige beleid en dat het elke keer een handjevol mensen is dat hier steen en been komt klagen, ook nog eens mensen die het erg onredelijk/moeilijk/lastig vinden om aan de HK voorwaarden te voldoen. Misschien dat deze lieden zich eens kunnen afvragen of ze zich wel op het juiste forum bevinden.

Mooi gesproken hoor, maar ik vraag me af van wie je al die wijsheid hebt.

Als je goed had gelezen had je kunnen zien dat ik niet aan het klagen ben dat ik de HK niet in kan, maar dat het beleid stinkt...

Ik denk dat ik op een prima forum zit, i.p.v. posten kan je namelijk ook lezen(misschien een tip voor jou!) en dus wil ik niet de HK niet in..

ja sorry dat ik zo bot overkom iedere keer,maar die reacties die jullie leveren zijn ook niet echt van kwaliteit, met iedere keer linkjes naar mooi uitgedachte theorieen van andere topics.. gaap gaap gaap

feit is. 'mismanagement door tieners'

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op donderdag 05 juli 2001 21:32 schreef Xoverride het volgende:

[..]

Oh jawel hoor!

Voor al je FLAMES, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande ons mooie forumpje.

ahum, was lekker die frisse neus
Dat kan ook wel een beetje minder, probeer alsjeblieft serieus over te komen, dan wordt je zo ook behandeld.

• Arno

Arno

PF5A

Tieners zijn van 10 tot 19... ik kan je wel verzekeren dat de crew wel wat ouder is...

Verder vind ik het jammer dat je doorgaat met problemen veroorzaken in deze draad na je frisse neus

Jeremy Clarkson

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Op donderdag 05 juli 2001 21:39 schreef Buzzman het volgende:

[..]

Dat kan ook wel een beetje minder, probeer alsjeblieft serieus over te komen, dan wordt je zo ook behandeld.
Hey deze zin vind ik een goede voor de Got crew, echt eentje om het nieuwe jaar mee in te luiden ofzo...

Niet alle got crew members hoeven zich aan gesproken te voelen, ik weet een aantal goede.

• Arno

Arno

PF5A

Mag ik jou nu ook een waarschuwing geven vanwege een flame? buurvrouw, demente oma, hond.
Nee dat mag niet... waarschuwingen zijn voorbehouden aan de GoT crew :)

Jeremy Clarkson

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 21:41 schreef Traag het volgende:

[..]

Tieners zijn van 10 tot 19... ik kan je wel verzekeren dat de crew wel wat ouder is...

Verder vind ik het jammer dat je doorgaat met problemen veroorzaken in deze draad na je frisse neus
Je kunt nog zo oud zijn..... maar geestelijk kun je een tiener zijn.

Verwijderd

[..]

Nee dat mag niet... waarschuwingen zijn voorbehouden aan de GoT crew :)
Dat was sarcastisch bedoeld.

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter

[..]

Kun je nagaan hoe het mijn strot uitkomt .. echt niet normaal meer.

Ik vind het namelijk zo zonde van zo'n mooi forum..

en dan af en toe die coole reacties van die 'mods' tussendoor blablabla faq , jammer dan.. enz...

blechhh

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Op donderdag 05 juli 2001 21:38 schreef Xoverride het volgende:
[.. hoop 'geniaal' geblaf ..]
Hear hear, opoe Salomink spreekt :Z :z :Z
En hoe oud bent u dan wel niet dat u het veel beter weet dan wij allemaal?
Het is dat je deze flame zo mooi verpakt in een 'tactisch' jasje (crimineel met stropdas voor), anders had ik em nu dichtgeketst.

Konijn (geldt ook in z'n algemeenheid trouwens): graag alleen serieuze reacties.

Laten we het eens omdraaien... overtuig ons (of mij in dit geval) maar eens wat een betere oplossing is. Kritiek leveren kan iedereen. Dat is zooo gemakkelijk.

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 21:44 schreef Jotti het volgende:

[..]

Het is dat je deze flame zo mooi verpakt in een 'tactisch' jasje (crimineel met stropdas voor), anders had ik em nu dichtgeketst.

Konijn (geldt ook in z'n algemeenheid trouwens): graag alleen serieuze reacties.

Laten we het eens omdraaien... overtuig ons (of mij in dit geval) maar eens wat een betere oplossing is. Kritiek leveren kan iedereen. Dat is zooo gemakkelijk.
Neem je me niet serieus? Leuk.

Een beetje mij waarschuwingen geven en zelf maakt ie ook nog een fout.

sja, PIEP, PIEP

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Op donderdag 05 juli 2001 21:44 schreef Jotti het volgende:

[..]

Het is dat je deze flame zo mooi verpakt in een 'tactisch' jasje (crimineel met stropdasa), anders had ik em nu dichtgeketst.

Laten we het eens omdraaien... overtuig ons (of mij in dit geval) maar eens wat een betere oplossing is. Kritiek leveren kan iedereen.
Nou op de eerste plaats meteen al laten zien dat JIJ! de mod bent... Als je hem niet zo mooi had verpakt............. dan......... want ik ben........ en als je...... blablabla

kinderachtig dus he of niet ?..

Ik heb ergens in deze draad al gezegd wat een beter alternatief zou zijn, maar iig vind ik het dus belachelijk dat er aan de ene hand zo hard wordt geroepen dat HK maar íets' extra's is, vervolgens wil ik er ook helemaal niet in ofzo..

Maar waarom als ik iedere keer op het forum ga kijken word ik er dan mee geconfronteerd,
topics die verplaatst zijn van zowel mij als mede gebuikers, waar gaat dat nou over dat kan je toch niet maken!!!

Dan linkjes die notabene door 'mods' worden neergezet die verwijzen naar een topic in de HK terwijl jullie weten dat er mensen zijn die er niet in kunnen.

Goed voobeeld is dat graancircel verhaal, iedereen heeft het verhaal in SG tot reply TIG kunnen lezen, en als er daarna mensen reacties in SG op gaan plaatsen omdat ze iets op TV hebben gezien, wordt ie "DICHTGEKETST" omdat het in HK staat.......

Heb ik daarom gevraagd NEE!.. laat die mensen die in HK zitten lekker over kroketten ouwehoeren ofzo en laat de boel de boel in de andere topics.

is het nou zo moeilijk..............

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Konijn: Serieuze replies neem ik serieus, andere niet. Tenminste, niet in dit soort threads.
Voor het onwaarschijnlijke geval je het serieus bedoelde: je kan als burger een politieagent toch ook geen bekeuring geven :?

Xoverride: Kan je misschien ook nog de moeite opbrengen en inhoudelijk op mijn replies ingaan in plaats van alleen met de wijsvinger in de rondte te zwaaien?

Overigens ga ik niet vaker herhalen dat 'hij/zij/ik kan de HK niet in dus blabla is oneerlijk' geen argument is. Dit was de laatste keer. Deze discussie is zinloos. Ook dat hebben wij al 100x gezegd.

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Op donderdag 05 juli 2001 21:54 schreef Jotti het volgende:
Serieuze replies neem ik serieus, andere niet. Tenminste, niet in dit soort threads.
Voor het onwaarschijnlijke geval je het serieus bedoelde: je kan als burger een politieagent toch ook geen bekeuring geven :?

Enne... kan je misschien ook nog de moeite opbrengen en inhoudelijk op mijn replies ingaan in plaats van alleen met de wijsvinger in de rondte te zwaaien?
Ja hoor ik bedoel alles serieus.... Maar jij ziet jezelf dus als een politie agent.. nou dat verklaart dan idd een hele hoop..

Je kan als burger de politie geen bekeuring geven nee, dat zou ook niet nodig moeten zijn.

Politie agenten zijn er namelijk om de burgers 'bij te staan' het zou wat worden als ze alles overnamen en er een politestaat van maken.

Maar waar wil je heen eigenlijk met je berichten, ik doe nix anders dan je quoten en op je inhoud in te gaan..

• Arno

Arno

PF5A

Kunnen we niet gewoon stoppen met dat vechten konijn en xoverride :?

GoT is voor ons allen een forum waar we graag komen en dat persoonlijk wil ik dat graag zo houden >:)

Jeremy Clarkson

• AntonT
  • Laatst online: 02-12 16:24

AntonT

One Ton!

Beste Xoverride en andere geïnteresseerden.

Bij de invoering van de HK hebben we met een select groepje van de crew, en later nog met de hele crew overlegd over de voorwaarden die we er aan zouden verbinden. Al met al zijn we tot de conclusie gekomen dat we de huidige manier OK vonden.

Inmiddels zijn er al een x [vul een groot getal in] aantal threads geweest over dit probleem, en nog steeds heb ik geen goede argumenten gehoord waarom we het beleid zouden veranderen.

Ook nu zie ik absoluut geen reden iets te veranderen. Je loopt elke admin hier voor "klein kind" uit te maken, terwijl je zelf nog maar net 21 bent. Toe maar. Dus met je 21 weet je wel ineens hoe je een site moet managen? Graag wil ik je erop attenderen dat het grootste deel van de beslissingen gemaakt wordt door crewleden van boven de 21.

Dus als je alleen maar blijft roepen dat alles fout is en jij weet hoe het wel moet, zal ik er persoonlijk voor zorgen dat deze thread van een slotje wordt voorzien. Als je vertelt wat we moeten veranderen en waarom, en we kunnen ons daarin vinden, zullen we omgaan. Nu jij weer.

En ja, ik ben 19 jaar oud als je het op de fysieke leeftijd wilt spelen.

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Ik ben het er wel helemaal mee eens dat deze discussie zinloos is.

dat is namelijk iedere discussie die ertoe leid dat twee groepen niet met de neuzen dezelfde kant op gaan kijken.

Maar wat wil je.....

mijn mening is.. GOT was eerst leuk gezellig geen problemen enz..

nu is het mods ene kant gebruikers andere kant.. Jotti dat kan jij niet ontkennen want jij vindt jezelf een politie agent..

Ik zou dus graag zien dat crew en gebruikers wat meer 1 zouden zijn.. wat een vreugde zeg...

tuurlijk zijn er altijd gebruikers die een politie agent nodig hebben, maar dit is niet leuk meer.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ja hoor ik bedoel alles serieus.... Maar jij ziet jezelf dus als een politie agent.. nou dat verklaart dan idd een hele hoop..
Nou... ik zie mijzelf als iemand die ervoor zorgt dat men de regels naleeft. Dat doet een politieagent eigenlijk ook, vandaar de vergelijking.
Je kan als burger de politie geen bekeuring geven nee, dat zou ook niet nodig moeten zijn.
En zo geldt het ook andersom... politie zou niet eens nodig moeten zijn, maar ja... die vervelende relschoppers ook altijd :z
Politie agenten zijn er namelijk om de burgers 'bij te staan' het zou wat worden als ze alles overnamen en er een politestaat van maken.
Klopt. Wij 'regeren' de boel hier ook niet, we 'reguleren' alleen. Och, ik zal heus dingen fout doen, maar ik ben toch het grootste gedeelte van de dag bezig te communiceren met de gebruikers, puur en alleen om hen te helpen (bij te staan, zo je wilt). Maar ja, beetje arrogant van mij om ervan uit te gaan dat iemand met <200 posts dat allemaal weet natuurlijk :)
Maar waar wil je heen eigenlijk met je berichten, ik doe nix anders dan je quoten en op je inhoud in te gaan..
Ghe, als jij het zo ziet, moeten we meteen kappen. Jij stelt hier iets aan de kaak, ik niet :)
Als jij vindt dat je puur op mijn antwoorden in zit te gaan, please stop. Ik heb genoeg andere dingen op mijn TODO :)

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Op donderdag 05 juli 2001 22:05 schreef Xoverride het volgende:
Jotti dat kan jij niet ontkennen want jij vindt jezelf een politie agent..
Nou wind ik er helemaal geen doekjes om dat ik nogal eens in moet grijpen, maar ik zie mijzelf niet als politieagent. Enne, voordat je verder gaat insinueren: vraag de harde kern gebruikers maar eens hoe autoritair ik wel niet ben, dat lijkt me ietsje representatiever dan het oordeel van iemand die ik hier in al die tijd voor het eerst zie.

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Op donderdag 05 juli 2001 22:03 schreef AntonT het volgende:
Beste Xoverride en andere geïnteresseerden.

Bij de invoering van de HK hebben we met een select groepje van de crew, en later nog met de hele crew overlegd over de voorwaarden die we er aan zouden verbinden. Al met al zijn we tot de conclusie gekomen dat we de huidige manier OK vonden.

Inmiddels zijn er al een x [vul een groot getal in] aantal threads geweest over dit probleem, en nog steeds heb ik geen goede argumenten gehoord waarom we het beleid zouden veranderen.

Ook nu zie ik absoluut geen reden iets te veranderen. Je loopt elke admin hier voor "klein kind" uit te maken, terwijl je zelf nog maar net 21 bent. Toe maar. Dus met je 21 weet je wel ineens hoe je een site moet managen? Graag wil ik je erop attenderen dat het grootste deel van de beslissingen gemaakt wordt door crewleden van boven de 21.

Dus als je alleen maar blijft roepen dat alles fout is en jij weet hoe het wel moet, zal ik er persoonlijk voor zorgen dat deze thread van een slotje wordt voorzien. Als je vertelt wat we moeten veranderen en waarom, en we kunnen ons daarin vinden, zullen we omgaan. Nu jij weer.

En ja, ik ben 19 jaar oud als je het op de fysieke leeftijd wilt spelen.
Ik wil niets op fysieke leeftijd spelen en het maakt me niet uit hoe oud iemand is, waar het me wel om gaat is dat er gereageerd wordt als tieners..

de mods zijn de baas en dat zal iedereen moeten weten....

verder het hele beleid om het HK heen is een flop, het slaat nergens op, om een deel van de gebruikers op deze manier af te vallen.
Ik vind dat niet kunnen, maakt me niet uit wie het is of hoe oud iemand is.. ik heb geleerd dat je de gebruiker moet respecteren en de 'klant' is "op een zekere hoogte" koning...

Met invoering van de HK kom in niets van beide tegen en dat vind ik meer dan jammer, omdat ik hier altijd graag kwam, maar om een of andere reden word ik elke dag met bazige mods geconfronteerd of linkje naar HK..

erg vervelend dus..

en nee het is niet iets persoonlijks tegen een mod..

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Op donderdag 05 juli 2001 22:09 schreef Jotti het volgende:

[..]
ietsje representatiever dan het oordeel van iemand die ik hier in al die tijd voor het eerst zie.
Ja we zitten namelijk in LA en dat is voor klachten..

Voorheen had ik geen klachten, nu wel

goed gedaan dus dacht ik zo ... NOT!

• Jaymz
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

[Beetje laat, maar ik kan het niet laten er toch op te reageren]
Op donderdag 05 juli 2001 20:57 schreef Xoverride het volgende:

-Slik-

Daar hebben (onder andere ik, vandaar ik reageer) een (klein) aantal mensen flink hun best gedaan, om over de kant van de bezoeker na te denken.
Ik heb het vermoeden dat ik op het laatst (van de ideevorming) dat een beetje overdreven heb zelfs (tot het irritante voor anderen).

Hoewel ik begrijp dat sommigen mensen dit menen waar te nemen. (nu eens de draad goed lezen, en jullie lastig te vallen met mijn reacties ;) )

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
the changes made are just the first step. Now we have to make them work. Together of course :)

amen!

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Op donderdag 05 juli 2001 22:14 schreef Xoverride het volgende:
Ja we zitten namelijk in LA en dat is voor klachten..
Voorheen had ik geen klachten, nu wel
Met 'hier' bedoel ik natuurlijk heel GoT en niet dit deelforum. Kunnen de mieren nu misschien achter de roodverlichte ramen weggehaald worden alsjeblieft? :)
goed gedaan dus dacht ik zo ...NOT!
Tja, sorry hoor, maar over het protest van 1 of 2 man val ik eigenlijk niet zo. Met een dergelijk grote community kan je niet iedereen te vriend en tevreden houden.

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Op donderdag 05 juli 2001 22:20 schreef Jotti het volgende:

[..]

Met 'hier' bedoel ik natuurlijk heel GoT en niet dit deelforum. Kunnen de mieren nu misschien achter de roodverlichte ramen weggehaald worden alsjeblieft? :)
[..]

Tja, sorry hoor, maar over het protest van 1 of 2 man val ik eigenlijk niet zo. Met een dergelijk grote community kan je niet iedereen te vriend en tevreden houden.
Ik sta vanaf januari geregistreerd en voorheen bezocht ik het forum ook al een tijd maar was alleen aan het lezen..

Stel dat je al een half jaar bij een winkel komt en je bent een goede klant.. en opeens mag je niet meer bij het brood,, omdat je niet genoeg kaas koopt!!!!

is dit dan terecht...??? dacht het niet.. hier is het nu hetzelfde

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 05 juli 2001 22:24 schreef Xoverride het volgende:
Ik sta vanaf januari geregistreerd en voorheen bezocht ik het forum ook al een tijd maar was alleen aan het lezen..

Stel dat je al een half jaar bij een winkel komt en je bent een goede klant.. en opeens mag je niet meer bij het brood,, omdat je niet genoeg kaas koopt!!!!

is dit dan terecht...??? dacht het niet.. hier is het nu hetzelfde
Die vergelijking is niet goed.
Neem dan:
In die bakkerij is gewoon brood, en luxe brood.
Het luxe brood kan je helaas (nog) niet kopen, omdat je niet genoeg geld hebt.

Btw, als je een goed idee hebt, waar we echt iets mee kunnen, horen we dat uiteraard graag ;)

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 05 juli 2001 22:24 schreef Xoverride het volgende:
Nope, foute vergelijking.
Stel je komt al een half jaar bij een bakker (=GoT) en bent daar goede klant en opeens bieden ze je als je 10 stempels hebt (=150 techposts + 60 dagen) gratis broodbeleg aan ;)

Zo zit het.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Nou begin je alweer over die HK regeling, terwijl wij toch een aantal maal heel duidelijk geweest zijn.
<FONT SIZE=6>Reminder:</FONT>
Die discussie is zinloos.

• Floor-is
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Het is eigenlijk heel eenvoudig, het forum is voor de gebruikers, door de beheerders. Deze laatste groep stelt dan ook de regels op, doet een gebruiker hier niets mee, dan is dit forum niet geschikt voor die gebruiker.

HK is een extra voor gebruikers die zichzelf bewezen hebben, dat hebben een aantal dus nog niet en daarom hebben ze ook geen toegang tot deze HK. Om het heel zwart/wit te zeggen: We hebben een onderverdeling gemaakt in de gebruikers, er zijn 3 groepen.
1. Gebruikers (techpostsers)
2. Gebruikers met SG toegang (redelijk OK techposters)
3. Gebruikers met Full access (goede techposters)

Klaarblijkelijk vind jij dat belachelijk, waardoor het beleid door tieners is bedacht en wij politie-agenten zijn die geen recht van spreken zouden moeten hebben op ons eigen forum omdat het beleid toch k*t is...

Lekker krom gedacht IMHO.

Bericht hierboven

• Jaymz
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

Xoverride:

Kort door de bocht genomen heb je gewoonweg pech gehad. DIt fenomeen is bij het 'plannen' al naar boven gekomen, helaas konden we hier geen oplossing voor verzinnen waarbij de nadelen kleiner waren dan de voordelen

Ik heb momenteel even geen zin om de volledige achtergrond van het tot stand komen van HK, SG en het achterliggende beleid in te typen (want ik moet het zowieso uit m'n hoofd doen, wegens BC3 en access-restricties).

En het zal een flinke lap tekst worden als ik volledig wil zijn (en dat wil ik) Tevens ben ik best wel een beetje moe. (ik ben ook maar een mens zegmaar :))

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Op donderdag 05 juli 2001 22:27 schreef ACM het volgende:

[..]

Die vergelijking is niet goed.
Neem dan:
In die bakkerij is gewoon brood, en luxe brood.
Het luxe brood kan je helaas (nog) niet kopen, omdat je niet genoeg geld hebt.

Btw, als je een goed idee hebt, waar we echt iets mee kunnen, horen we dat uiteraard graag ;)
Jahoor ik heb een goed idee.. jullie als broodverkopers moeten niet dat luxe brood voor de klant(die nog geen geld genoeg heeft) zijn mond houden en wachten tot hij hapt en dan wegtrekt.

Of het luxe brood verpakken in zakken van het 'gewone' brood zodat de klant geen verschil meer ziet

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op donderdag 05 juli 2001 22:30 schreef Xoverride het volgende:

[..]

Jahoor ik heb een goed idee.. jullie als broodverkopers moeten niet dat luxe brood voor de klant(die nog geen geld genoeg heeft) zijn mond houden en wachten tot hij hapt en dan wegtrekt.
Dit gaat werkelijk helemaal nergens over, dit is hetzelfde als wanneer jij naar een Mercedesdealer gaat voor een 18e hands Mercedes 190D (verlaagd, met brabus spoiler en foeilelijke 15" velgen) en je ziet een S500 staan. Natuurlijk kan je die niet kopen, je hebt niet genoeg geld, en dat geld heb je niet omdat je niet de juiste baan hebt en die heb je niet omdat je dat of niet kan, of te lui bent, of omdat je jezelf nog niet bewezen hebt.

Bericht hierboven

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Op donderdag 05 juli 2001 22:29 schreef Floris Diemel het volgende:
Het is eigenlijk heel eenvoudig, het forum is voor de gebruikers, door de beheerders. Deze laatste groep stelt dan ook de regels op, doet een gebruiker hier niets mee, dan is dit forum niet geschikt voor die gebruiker.

HK is een extra voor gebruikers die zichzelf bewezen hebben, dat hebben een aantal dus nog niet en daarom hebben ze ook geen toegang tot deze HK. Om het heel zwart/wit te zeggen: We hebben een onderverdeling gemaakt in de gebruikers, er zijn 3 groepen.
1. Gebruikers (techpostsers)
2. Gebruikers met SG toegang (redelijk OK techposters)
3. Gebruikers met Full access (goede techposters)

Klaarblijkelijk vind jij dat belachelijk, waardoor het beleid door tieners is bedacht en wij politie-agenten zijn die geen recht van spreken zouden moeten hebben op ons eigen forum omdat het beleid toch k*t is...

Lekker krom gedacht IMHO.
Daar gaat het niet om..

Het gaat erom dat berichten verplaatst worden en dat users die niets met de HK te maken hebben/willen krijgen ermee geconfronteerd worden.. zoals ik die een topic leest met een verwijzing naar de HK..

NEE! ik ga niet als een debiel tech posts doen... ik hoef niet zo nodig in de HK,, maar denk nou toch aan de gebruikers,, ook al kan ik er strax wel in zijn er nog genoeg andere gebruikers die het niet kunnen...

het probleem blijft dus altijd bestaan..

dat is niet slim!

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 22:09 schreef Jotti het volgende:

[..]

Nou wind ik er helemaal geen doekjes om dat ik nogal eens in moet grijpen, maar ik zie mijzelf niet als politieagent. Enne, voordat je verder gaat insinueren: vraag de harde kern gebruikers maar eens hoe autoritair ik wel niet ben, dat lijkt me ietsje representatiever dan het oordeel van iemand die ik hier in al die tijd voor het eerst zie.
/me weet niet of ie tot de harde kern behoort, maar al die boetes die Jotti uitdeelt; dat gaat wel ver hoor!! Al die mensen doen natuurlijk niks verkeerd en zorgen ervoor dat dit forum plezierig blijft.
Jotti kickt er natuurlijk op om bekeuringen uit te schrijven in de vorm van slotjes etc.

Zoals je misschien uit bovenstaande (sarcastisch bedoelde) tekst op kan maken, kan ik niet anders zeggen dan dat Jotti en de andere mods/admins heel goed werk doen. Het feit dat bepaalde mensen daar niet tegen kunnen is hun eigen probleem. I.r.l. heb je ook mensen die continue mot met de politie hebben. Ligt dat aan de politie :? of aan die mensen zelf :? (hier gaat de vergelijking denk ik aardig op).

Natuurlijke maken mods/admins ook wel eens een foutje (het zijn net mensen). Als zo iets gebeurt dan wordt het ook wel recht gezet. Maar om zomaar uitspraken over managment te doen, zonder fantsoenlijke argumenten, dat vind ik wel aardig ver gaan.

Verder zou ik eens aan raden om dit draadje nog eens helemaal door te lezen, misschien dat je dan tot de conclusie komt dat je gedrag (=Xoverride en Konijn) nou ook niet echt een hoogstandje van professionalisme is!
Erg kinderachtig is dit allemaal hoor.

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op donderdag 05 juli 2001 22:35 schreef Xoverride het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om..

Het gaat erom dat berichten verplaatst worden en dat users die niets met de HK te maken hebben/willen krijgen ermee geconfronteerd worden.. zoals ik die een topic leest met een verwijzing naar de HK..
Verschil moet er wezen... })
NEE! ik ga niet als een debiel tech posts doen... ik hoef niet zo nodig in de HK..
Stop whining then!
maar denk nou toch aan de gebruikers,, ook al kan ik er strax wel in zijn er nog genoeg andere gebruikers die het niet kunnen...

het probleem blijft dus altijd bestaan..
Is het een probleem of is het iets zodat er daadwerkelijk een verbetering toonbaar is in de andere forums? Ik vind namelijk dat het in de techforums veel beter gaat nu, maarja daar zal jij het wel weer eens niet mee eens zijn en daarom maar met een of andere domme vergelijking komen.
dat is niet slim!
Dat bepalen we altijd zelf nog wel of het slim is of niet, dat hoef jij als 21 jarige snotneus mij niet te vertellen. >:)

Bericht hierboven

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op donderdag 05 juli 2001 22:40 schreef Xoverride het volgende:

[..]

Ja ha ha ha ha ... leuk leuk leuk leuk leuk....

Ahum... zal ik maar niets zeggen dan..
Ach ik liet me even gaan, sorry kan het ook niet helpen, zal wel aan het weer liggen ofzo.

Ik snap gewoon niet wat je zit te janken om HK terwijl je aangeeft dat je er niet eens in wilt. :?
is het al bedtijd voor je knul?
Ik geloof dat je niet helemaal begrijpt wie je voor je hebt of wel?

[Edit] F*CK wie haalde het verkeerde bericht weg?

Bericht hierboven

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Bij deze wil ik de discussie sluiten....

Ik vind het erg jammer dat er zo door diverse mods is gereageerd, misschien was ik hier en daar wat sarcatisch en kleinerend, maar de mods zijn hier dan ook helemaal in meegegaan..

Ik blijf nog steeds bij mijn standpunt.

het enige wat ik voor zinnigs nog kan zeggen is, we zien het wel....

ik vind het echt heel erg jammer..

p.s. Mijn intensie ligt niet in het zwart maken van een persoon...

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Op donderdag 05 juli 2001 22:42 schreef Floris Diemel het volgende:

[..]
Ik geloof dat je niet helemaal begrijpt wie je voor je hebt of wel?
Jawel ... Floris DEmIEL toch.. ?

nu einde discussie

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op donderdag 05 juli 2001 22:43 schreef Xoverride het volgende:
Bij deze wil ik de discussie sluiten....

Ik vind het erg jammer dat er zo door diverse mods is gereageerd, misschien was ik hier en daar wat sarcatisch en kleinerend, maar de mods zijn hier dan ook helemaal in meegegaan..

Ik blijf nog steeds bij mijn standpunt.

het enige wat ik voor zinnigs nog kan zeggen is, we zien het wel....

ik vind het echt heel erg jammer..

p.s. Mijn intensie ligt niet in het zwart maken van een persoon...
Beste Xoverride,

Er is al tig keer uitleg gegeven over dit onderwerp, er is getracht rustig uitleg te geven waarom deze keuze is gemaakt, dit had geen zin, toen kwamen er allerlei hele kromme vergelijkingen en nadat ik jou snotneus noem kruip je terug in je schelpje? (OK, je noemde mij "knul" en vroeg naar mijn bedtijd, maar ik begrijp ook wel dat met zo weinig posts, je niet begrijpt wie je voor je hebt en dat neem ik je dan ook niet kwalijk ;) )

Bericht hierboven

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:15

Daniel

Kapitein NCC-1701
OK, we hebben hier dus te maken die over het algemeen vindt dat GoT een door prutsers bestuurde puinzooi is.

Nouja, ok, we kunnen niet iedereen tevreden houden. Bovendien zijn hier boven door een stuk of 5 verschillende crewleden valide argumenten naar voren geschoven die stuk voor stuk verworpen zijn.

Conclusie: dit gaat helemaal nergens heen. Bedankt voor je opmerkingen en de groeten.

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op donderdag 05 juli 2001 22:44 schreef Xoverride het volgende:

[..]

Jawel ... Floris DEmIEL toch.. ?

nu einde discussie
Oeh copy-paste is moeilijk, heb je ook gezien wat mijn functie is, hoeveel posts ik heb en hoe oud ik ben? (Aangezien jij mij "knul" noemt, ben je klaarblijkelijk in de veronderstelling dat ik 15 ben ofzo...)

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.