VmWare langzaam op HDD

Pagina: 1
Acties:
  • 303 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Ik heb voor school een HP Omen 15-ax009ng gekocht
Mijn Specificaties:

Intel i7-6700HQ (quad)
Nvidia Geforce GTX 960M (4GB)
16 GB Ram (2x8GB DDR4)
Samsung m.2 ssd 256 GB
HGST HTS721010A9E630 - 1TB Hardeschijf

Nu is het probleem, als ik in VMware een virtuele machine maak bijvoorbeeld Windows 10 op mijn ssd is hij bloedsnel.

nu is het probleem dat de ssd super snel vol is met een paar virtuele machines dus installeer ik de machines op mijn hdd. maar als ik de machines op de hdd installeer dan is die machine bijna niet te gebruiken zo traag is hij

ik heb al geprobeerd iets te vinden maar heb niks kunnen vinden daarom vraag ik het hier maar :)
Op mijn host machine geeft de taskmanager ook geen aparte dingen aan en de disk usage is op de hdd ook gewoon normaal

ik hoop dat hiervoor een oplossing te vinden is
Alvast bedankt :)

Beste antwoord (via Verwijderd op 22-05-2017 10:47)

• ArCadE
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:08

ArCadE

No banana available

Misschien even naar het juiste forum verplaatsen. Dit lijkt me niet in een Apple forum thuis te horen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:02
Om hoeveel machines gaat het? Waarschijnlijk is de io gewoon te laag.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• ArCadE
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:08

ArCadE

No banana available

Misschien even naar het juiste forum verplaatsen. Dit lijkt me niet in een Apple forum thuis te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
.Maarten

Het gaat om ongeveer 2 machines tegelijk

ArCadE
Oh sorry had niet goed opgelet ik ga het nu meteen veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Op een normale HDD zal het sowieso wat langzaam draaien, zeker als je SSD gewend bent lijkt het dan niet vooruit te branden. 2 tegelijk moet ie ook nog eens de io resources delen waardoor het nog trager wordt. Kan je niet beter een externe SSD, zoals de Samsung T3, halen voor je VM's? :) Dan kan je er met gemak meerdere tegelijk draaien en zijn ze lekker snappy.

Die travelstar mobiele schijfjes heb ik sowieso nog nooit goede performance zien leveren, maar goed.

[ Voor 8% gewijzigd door WhatsappHack op 22-05-2017 14:24 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Aangezien je al een nieuw topic hebt geopend in het goede forum kan deze wel op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.