Toon posts:

Wijziging User Review - [cano66] [Mistyguy79]

Pagina: 1
Acties:
  • 415 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb niks gekocht van deze vreemde tweaker maar krijg wel een slechte beoordeling. Ik ga er van uit dat je pas mag beoordelen als je een koop of verkoop rond hebt (dus achter af) aangezien dit hier niet het geval is heeft deze persoon tegen de regels toch een beoordeling geschreven. Ik wil dat deze beoordeling verwijderd word en dat deze persoon aanesproken word op zijn kinderachtig gedrag.

MVG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2017 @ 01:01:
Ik heb niks gekocht van deze vreemde tweaker maar krijg wel een slechte beoordeling. Ik ga er van uit dat je pas mag beoordelen als je een koop of verkoop rond hebt (dus achter af) aangezien dit hier niet het geval is heeft deze persoon tegen de regels toch een beoordeling geschreven. Ik wil dat deze beoordeling verwijderd word en dat deze persoon aanesproken word op zijn kinderachtig gedrag.

MVG
Nou... Nee...

We verwachten een overeenkomst of concrete poging daartoe, of anderszins een zeer concrete ervaring die een beoordeling rechtvaardigt. Verkoper geeft je direct aan niet akkoord te gaan, waarna je het op één of andere manier nodig vindt er een discussie van te maken met als slot deze reactie - terwijl verkoper duidelijk niet geamuseerd is maar het netjes houdt:
HAHA ik heb niet eens interesse in da prut telefoon van je. Al vraag je er een euro voor hoef ik deze niet en buiten dat ik heb geen geld problemen hoor koop zelfs altijd wat ik wil phahaha prut telefoon whahahaaaaa ok nu mag je een melding maken en ik geef je echt geen advies ofzo hoor jij neemt het wel aan als advies of bod of wat je ook denkt. prut pruttttt
Die beoordeling heb je dus niet alleen verdiend, en ik spreek jou aan op kinderachtig gedrag. Ik maak er een aantekening van, en als je dit herhaalt dan kan je ergens anders je heil zoeken.
Overigens zijn meerdere accounts ook niet toegestaan: [Verwijderde gebruiker] - die is geband

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
is goed gewn probleem dan deel ik ook zomaar slechte beoordelingen uit als iemand niet eens is met de prijs over wat ik verkoop. Beoordelen doe je pas als je een koop of verkoop rond hebt dacht ik nou nie dus prima. Ik ga er lekker op in vooral als prive berichtjes openbaar worden gemaakt wat ik vind dat het niet mag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, dan heb je de verkeerde voor. Succes met een andere site zoeken om op deze wijze te communiceren :w - dan houden wij het hier verder gezellig.

Dit topic is gesloten.