Ik ben al een aantal maanden Tweakers, Hardware.Info, en andere sites aan het afstruinen op zoek naar een behuizing, maar ik ben bang een verkeerde behuizing te kopen, dus vraag jullie hulp hierbij.
Het is een micro-atx systeem nu gehuisvest in een HP. Het pixelplankje en de rekendoos zitten een beetje te zweten en roepen naar mij voor hulp, dus ik ga op zoek naar een goede behuizing. De koeler is stock Intel, de videokaart is 220mm lang.
Mijn eisen:
Niet te lang (het liefst <440mm)
Modern design (strak met niet te veel poespas)
Twee casefans
<70 euro
Voorbeelden die ik gevonden heb:
Thermaltake Core V21
Fractal Design Core 1500
Antec ISK-600M
Antec P50
Aerocool DS Cube
NZXT S340 en 210 Elite
Er zijn er nog veel meer, maar dat zijn er te veel om op te noemen. Eigenlijk dus simpele kasten, die functioneel zijn.
De rest is eigenlijk niet erg van belang (ik gebruik bijvoorbeeld nu één HDD, misschien later ook nog één SSD), ik sta helemaal open voor suggesties! Dit mag ook wat boven het budget zijn als jullie denken dat het het waard is (betere bouwkwaliteit, extra features).
Ik kijk uit naar jullie reacties!
Groetjes,
Max
Het is een micro-atx systeem nu gehuisvest in een HP. Het pixelplankje en de rekendoos zitten een beetje te zweten en roepen naar mij voor hulp, dus ik ga op zoek naar een goede behuizing. De koeler is stock Intel, de videokaart is 220mm lang.
Mijn eisen:
Niet te lang (het liefst <440mm)
Modern design (strak met niet te veel poespas)
Twee casefans
<70 euro
Voorbeelden die ik gevonden heb:
Thermaltake Core V21
Fractal Design Core 1500
Antec ISK-600M
Antec P50
Aerocool DS Cube
NZXT S340 en 210 Elite
Er zijn er nog veel meer, maar dat zijn er te veel om op te noemen. Eigenlijk dus simpele kasten, die functioneel zijn.
De rest is eigenlijk niet erg van belang (ik gebruik bijvoorbeeld nu één HDD, misschien later ook nog één SSD), ik sta helemaal open voor suggesties! Dit mag ook wat boven het budget zijn als jullie denken dat het het waard is (betere bouwkwaliteit, extra features).
Ik kijk uit naar jullie reacties!
Groetjes,
Max