ik merk dat de zoekfunctie na CU update heel slecht werkt. Heel veel programma's kunnen niet gevonden worden, terwijl dit altijd perfect heeft gewerkt. is dit bij jullie ook zo ?
wat is CU?
★ What does that mean? ★
creators updateMrMonkE schreef op zondag 21 mei 2017 @ 20:48:
wat is CU?
Creators Update??MrMonkE schreef op zondag 21 mei 2017 @ 20:48:
wat is CU?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Te stupide voor woorden idd.
Was zelf al huiverig omdat ik in now way een creator ben van windows.
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
had jij dit ook ? of ben ik de enige met creators update die last heeft van dit probleem ?Waterlelie schreef op zondag 21 mei 2017 @ 20:56:
Te stupide voor woorden idd.
aha.. nee geen enkel probleem behalve dat ik weer een berg file assocaties kwijt was.
Creators.. Update... ik heb nog geen een van die nieuwe programmas geopend zelfs.
Creators.. Update... ik heb nog geen een van die nieuwe programmas geopend zelfs.
[ Voor 33% gewijzigd door MrMonkE op 21-05-2017 21:02 ]
★ What does that mean? ★
zit er een instelling fout bij mij ? (ik heb pas geleden geformatteerd kans lijkt mij klein)
of wordt dit probleem met een volgende update verholpen. (dan weet ik dat ik me niet druk hoef te maken en zal geduldig afwachten)
update: het heeft iets met mijn pc te maken want op mijn laptop werkt de zoekfunctie gewoon goed. hoe kan ik dit fixen ? zoekinstelling staan op 'alle' bestanden. hij kan simpele dingen als word, steam, en uplay niet vinden. hij kan zelfs de kodi app niet vinden die ik uit de windows store heb gedownload.
of wordt dit probleem met een volgende update verholpen. (dan weet ik dat ik me niet druk hoef te maken en zal geduldig afwachten)
update: het heeft iets met mijn pc te maken want op mijn laptop werkt de zoekfunctie gewoon goed. hoe kan ik dit fixen ? zoekinstelling staan op 'alle' bestanden. hij kan simpele dingen als word, steam, en uplay niet vinden. hij kan zelfs de kodi app niet vinden die ik uit de windows store heb gedownload.
[ Voor 41% gewijzigd door Farabi op 21-05-2017 21:36 ]
hoe start ik die ?Squ1zZy schreef op zondag 21 mei 2017 @ 21:38:
Alle apps dus? Draait de Windows Search service wel?
hij werkt wel als ik in het lijstje kijk.Squ1zZy schreef op zondag 21 mei 2017 @ 21:41:
Windows toets + r > services.msc <enter>
Is die gestopt dan? Of weet je niet hoe je er moet komen?
ik kan niet op 'starten' drukken. alleen op 'stoppen'. daarom ben ik er vanuit gegaan dat hij werkt. of heb ik het verkeerd ?
Herinstall Cortana eens:
PowerShell:
1
| Get-AppXPackage -Name Microsoft.Windows.Cortana | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"} |
Ik heb maar weer geformatteerd,. Ben een beetje klaar met CU.
Pagina: 1