Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Opname via dictafoon wil niet meer afspelen

Pagina: 1
Acties:
  • 894 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mooren8
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 21-05-2017
Hallo,

Afgelopen week heb ik een belangrijk interview opgenomen van 51 minuten. Afgelopen dagen heb ik het gewoon af kunnen spelen. Vanmiddag wilde ik het beluisteren, maar toen ik op de playknop klikte, speelde de opname niet af. De tijd loopt niet en ik hoor ook geen geluid. Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen? Ik heb al geprobeerd om de opname op mijn laptop te zetten via iTunes, iMazing en iExplorer, maar ook dan hoor ik geen geluid en loopt de opname niet. Het is een belangrijk interview, dus hopelijk kan iemand mij helpen.

Groet

Alle reacties

• Anoniem96
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 07-03 18:18
Hoi, ik heb hetzelfde probleem. Heb je een oplossing gevonden?

• Emielvanputten
  • Registratie: oktober 2009
  • Nu online
De verwachting dat je antwoord krijg is 0%
De ts is speciaal voor dit bericht aangemeld, en daarna nooit meer wat gepost. Dus suc6

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

@Anoniem96 je kunt beter een nieuw topic openen, waarin je duidelijk uitlegt wat je probleem is en wat je al hebt geprobeerd om het op te lossen. Het is niet handig om een 3 jaar oud topic te kapen, zeker omdat jouw situatie niet hetzelfde zal zijn. Dit topic gaat dan ook op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!”
宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True